Skip to main content
Vraag

Experia box v10 services rood lampje

• January 10, 2021
  • 10 reacties
  • 18331 keer bekeken

Sinds korte tijd valt regelmatig de wifi eruit internet lampje is uit service brand rood…. vandaag al 4 keer last van gehad elke dag valt hij wel 2 keer minimaal uit 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

• January 10, 2021

Hallo @Geennaam123 , heb je een koper of een glasverbinding?

Indien het 1e, reset de modem eens naar fabriekswaarden, dus niet alleen even aan-uitzetten.

Indien het 2e, haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en reset daarna de modem dan eens.

Succes.

• Auteur
  • January 10, 2021

@JanD  bedankt voor je antwoord ik heb hem al laten resetten maar nog blijft hij het doen stekker er ook tijdje uit geweest maar niks lijkt te helpen

• January 10, 2021

Hallo @Geennaam123 dan kun je het beste even bellen met 0800 0402 met as steekwoord ‘defect modem’.

Succes.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 10, 2021

Hoi @Geennaam123, welkom hier. 

Valt alleen de WiFi dan uit? Of ook de televisie, mocht je dit via KPN kijken. 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

• Auteur
  • January 10, 2021

@Alex_P  de tv doet het dan ook niet meer dan krijg ik een foutcode in beeld

• Auteur
  • January 10, 2021

@JanD  bedankt voor je advies denkt u dat mijn modem dan kapot is? Ik zal ze morgen even bellen bedankt

• Auteur
  • January 10, 2021

@Alex_P ik heb mijn gegevens ingevuld :)

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 10, 2021

Dankjewel, dit ligt niet aan de modem maar aan de lijn zelf. Laat je morgen even weten of de monteur dit heeft kunnen oplossen?

• Auteur
  • January 13, 2021

@Alex_P hij heeft een kabel vervangen bleek kapot te zijn waardoor hij dus stoorde tot nu toe geen last meer gehad

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • January 13, 2021

Fijn dat het opgelost is! Heb je nu of in de toekomst nog vragen, laat het ons weten! Wij helpen graag waar nodig.