Skip to main content

Hallo, misschien  weet iemand hoe ik glasvezel aan mijn modem kan sluiten de kabel moet naar dit kastje vanuit het modem maar er zit geen aansluiting punt ????????

 

Hallo @beuk44 

 

Heb je al bericht gehad dat je glasvezel verbinding zou moeten werken?

Als het een nieuw abonnement is dan zou je een installatiepakket gekregen moeten hebben inclusief een glasvezelmodem.

Bij overgang van koper krijg je zo'n modem opgestuurd om het zelf te doen of wordt het door een KPN monteur gedaan, dat zal wel afhankelijk zijn of er nog iets aangepast moet worden in de wijkcentrale o.i.d.

Als je zo'n modem niet gekregen hebt dan zal er waarschijnlijk een installatiemonteur langs komen, daar zou je dan ook een bericht over moeten krijgen, zie ook: https://www.kpn.com/service/monteur/installatiemonteur.htm

 

Dat glasvezelmodem ziet er zo uit en dat schuif je over het witte aansluitpunt heen.

 


22 september is het over gezet  ik heb alleen een rode kabel toe gestuurd gekregen dit zwarte kastje(glasvelzel modem ) heb ik niet .ben hier vanaf 22 september mee bezig en niemand weet hoe het zit je word er moedeloos van pff bedant voor de info toenvalling heel de middag al aan bellen en zit voor de zoveelste x in de wacht dus kan dit gelijk nu aangeven bedankt!

 


Hi @beuk44, welkom hier. 

Gaat het hier om een nieuw abonnement of is je bestaande abonnement overgezet? Is het overigens gelukt door met ons te bellen op nummer 0800 0402? Het lijkt me handig om een installatiemonteur te bestellen. 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Gelukkig dat gesp al reageerde wat duidelijk was . Wij zitten al 23 jaar bij kpn echt waardeloos hoelang ik al aan bellen bent en niemand weet wat ze door moeten sturen en hoe het zit pfffff je word  van kastje naar de muur gestuurd bij kpn maar een normaal antwoord en oplossing na 1 x bellen is er niet maar hopen dat nu eindelijk het goede op word gestuurd donderdag werd dat beloofd en dan krijg je gister alleen kabel waar je nog niets mee kan dus maar weer gebeld waar dat glasvezel kastje bleef echt raar 9 september al afgemeld 22 sept bij kpn omgezet maar word niet opgestuurd  daar moet je zelf om bellen maar als goed is komt het nu eindelijk goed 


Bent u verhuist ofzo? Heeft u nu geen internet op uw nieuwe adres?


Nee niet verhuisd en niets veranderd alleen glasvezel gekregen in huis

 


Mag ik even meekijken? 

Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?