Skip to main content

Woon in een flat op vierde etage . Als een van de andere etages onder mij .Geen glasvezel heben laten instaleren . Kan dat dan wel bij mij ?De glasvezel loopt dan niet naar mijn etage .

Vertel eens wat meer. Word het nu aangelegd in de flat? Of is dat al lang geleden gebeurt? Of moet het nog gebeuren? Word het aangelegd door KPN? 


Wordt aangelegd door KPN. De bedrading ligt er al,  maar niet alle etages doen mee .Dus mijn vraag is, als etage 2 of 3 niet meedoen met het instaleren van de glasvezel .Er wel bij mij glasvezel geinstaleerd kan worden . De glasvezel komt tenslotte van de begane grond !! Glasvezel niet doorgetrokken bij 2de en 3de etage.


Hoi @Peter Balsem 

Als je de onderliggende bewoners kunt overhalen om hun toestemming te geven dan komen ze het ook bij jou plaatsen.


Hallo @Peter Balsem , heb je persoonlijk toestemming gegeven voor aanleg op jouw adres of is dat centraal geregeld door de VvE als het een koopflat is?


Heb een koop flat op de 4e etage. De VvE heeft met meerderheid van stemmen tot aanleg besloten. Men hoeft glasvezel niet te nemen maar wel doorvoer te accepteren naar bovenliggende verdiepingen. Bij zgn. gestapelde meterkasten is dit vrij eenvoudig te realiseren. 

Heb eigenlijk geen idee hoe aanleg in huur complexen geregeld is.


Bedankt voor jullie uitleg !!👍