Skip to main content

In Mijn Telfort werkt de koppeling Direct koppelen niet meer. Wat betekent dat mijn abonnement Telfort Thuis niet meer in Mijn Telfort maar in Mijn KPN is overgezet. Ook zie ik vanwege de overname die gaande is dat KPN Mobiel opeens uit Mijn KPN is gehaald. De eerste vraag die ik heb is kan ik Mijn Telfort verwijderen in smartphone want die heb ik niet meer nodig? En de tweede vraag is of ik nog combivoordeel bij KPN Thuis heb? Waarom stel ik mijn vragen in het forum met foto's? Zodat er een goede overstap gemaakt kan worden want ik kon tot 5 oktober privéberichtjes versturen op Facebook en daarmee zijn de medewerkers en medewerksters van Telfort opeens mee gestopt.

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Gisteren zag ik dat ik geen gegevens in de mobiele app Mijn Telfort heb. Wel heb ik de gegevens van mijn mobiele abonnement in de app Mijn KPN en van KPN Thuis gevonden. Wat mij een beetje boos maakt is dat ik als klant niet weet mag ik de mobiele app van Telfort verwijderen? Want in die app Telfort staat vanaf gisteren 

Heb je ook Telfort Thuis?

Koppel jouw producten onder één veillig account met een door jouw gekozen e-mailadres. We vragen je hiervoor opnieuw in te loggen.

Tik ik op Direct koppelen en zie ik opeens Oeps er iets mis gegaan. Betekend die informatie dat ik Mijn Mijn Telfort niet meer kan gebruiken? Als ik vandaag en tot eind van het jaar geen reactie van een medewerker krijg dan had ik misschien bij Telfort moeten blijven. Want bij verhuizen hoort ook dat vragen beantwoord worden zodat problemen worden weggewerkt. Want gisteren heb ik ook een vraag geplaatst en doe ik nu weer want het gaat om de administratie. Maar als ik bijvoorbeeld plotseling vanuit jullie hoofdkantoor of vanuit de modem een keer storing heb waar ik niet vanuit ga want de modem werkt super goed dan moet ik ook bij jullie terecht kunnen om het op te lossen. Anders heb ik wel een goede samenwerking met Telfort gehad maar is het daarna een slechte samenwerking bij KPN geworden. En dat wil ik liever niet.

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic


Met spoed vraag ik of mijn abonnementen KPN Mobiel en KPN Thuis in Mijn KPN zijn gekoppeld en geregistreerd, KPN? Als ik op deze vraag geen reactie krijg dan is de klantenservice van KPN super stom en super traag bezig. Want in mijn huis had ik een netwerk van Telfort. Als ik niks betaal aan KPN Thuis in november dan hoop ik niet dat mijn netwerk afgesloten wordt. Want dat is dan een erg dure grap. Zorg dat mijn gegevens op orde zijn zodat ik thuis wifi heb, interactieve tv en in huis en buitenshuis mobiel bellen en smsen heb. Heb ik in november en december niks aan KPN betaald dan moet ik zeker naar Ziggo overstappen terwijl ik een modem van Telfort en vanaf afgelopen maandag van KPN in bruikleen heb. Geen reactie na vandaag van de klantenservice van KPN dan is KPN een super stom bedrijf.

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic, reacties ook meegenomen.


Hallo @Els34 , als je inlogt in MijnKPN kun je al je abo's zien, staat er een mobiel of thuisabo niet bij dan kun je die in MijnKPN toevoegen.

 


Daarom is het ook raar dat ik die twee abonnementen wel in Mijn KPN kan zien maar het volgens medewerkers van Telfort het niet is toegevoegd in Mijn KPN. Hopelijk kan een medewerker van KPN mij aangeven of het wel bij hun in het systeem is geregistreerd. Want anders betaal ik voor KPN Thuis en KPN Mobiel en dan is dat misschien niet verwerkt bij KPN. Dat mag niet. Want ik moet internet kunnen blijven gebruiken op het adres wat hopelijk ook verhuisd is en kunnen bellen en smsen waar ik ook ben.


Als ik de rest van het jaar niet meer een reactie van een medewerker krijg dan moet ik maar een sterk vertrouwen hebben dat voor mij de migratie is gelukt. Want ik denk dat de medewerkers, medewerksters van klantenservivce KPN mij negeren en dat is niet de bedoeling denk ik.


Daarom is het ook raar dat ik die twee abonnementen wel in Mijn KPN kan zien.

Dan lijkt me dat inmiddels alles volledig is gemigreerd naar KPN en correct bij elkaar staat.

Kun je verder wel internetten en TV kijken?
Klik eens op de “menu” optie van de afstandbediening van je TV-ontvanger.
Als links onder het embleem van KPN is te zien, weet je dat je nu bij KPN zit.

Mobiel is al een half jaar terug of daaromtrent overgezet naar KPN.

Verder zou je onder “Mijn KPN” als het goed is alle relevante abonnementsgegevens en tarieven kunnen vinden die aan je worden doorberekend.


In het menu van interactieve tv zie ik onderaan het logo van KPN. Misschien dat medewerkers, medewerksters van klantenservice KPN mij ook daarom niet willen helpen maar dat de migratie naar KPN toch is gelukt achter de schermen afgelopen weekend wat morgen een week geleden was.


Met wat je laat zien, en de info die je eerder gaf, is de migratie gewoon helemaal goed gelukt.
Alles is naadloos in elkaar over gegaan. Precies zoals de bedoeling was.
Zou me daarom niet zoveel zorgen maken dat het is misgelopen.

Door migratie van vele abonnementen, en misschien vele vragen, is het druk bij klantenservice. (Beantwoording door KPN medewerkers op het forum kan enkele dagen overheen gaan).


Hoi @Els34, welkom op het KPN Forum. Leuk dat je een berichtje stuurt. Sorry dat het wat langer duurde voordat ik kon reageren. Het is momenteel erg druk. Het kan inderdaad goed zijn dat je thuisabonnement inmiddels over is gegaan naar KPN. Als je je profiel invult en mij een seintje geeft, dan kan ik dat voor je controleren en check ik gelijk of je CombiVoordeel nog actief is. 

 

Als beide abonnementen dus zowel thuis als mobiel zijn ondergebracht bij KPN dan kun je inderdaad de Mijn Telfort app verwijderen. Mijn Telfort collega's zijn inderdaad niet meer te bereiken via Facebook, maar je kunt mijn collega's van Webcare nu een berichtje sturen via de KPN Facebook. Ik hoop je zo voldoende geïnformeerd te hebben!


Geprobeerd een berichtje op Facebook aan de klantenservice van KPN te sturen. Helaas dan krijg ik melding dat deze persoon momenteel niet beschikbaar is. Dus dat lukt helaas niet. En welk profiel moet ik invullen? Want in Mijn KPN heb ik volgens mij geen profiel nodig.


Een factuur van KPN Mobiel heb ik gekregen. En de abonnementskosten kloppen niet met de maand september. Als ik niet met de abonnementen en combivoordeel geholpen wordt dan is de migratie een stomme verhuizing. Bij Telfort werd ik wel goed geholpen.


Hoi @Els34, ik lees net dat een collega van mij contact met je heeft opgenomen. Hopelijk heb je nu geen vragen meer. Ik heb de foto's met gegevens voor je verwijderd. En mocht je in de toekomst problemen hebben dan kun je ons altijd even bellen op 0800-0402.


Reageer