Skip to main content
Vraag

Ik heb al ruim 48 uur geen werkend internet, tv en telefoon. Oplostijd schuift telkens op

• May 31, 2026
  • 5 reacties
  • 66 keer bekeken

Al ruim 48 uur geen internet, tv of telefoon. Telkens bericht dat het om....xxuur klaar is. Dit kun je toch niet doen? Mensen een weekend of wschlanger zo laten barsten? En nul coulance. Nul. Wat zijn jullie toch waardeloos. Allemaal.

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 31, 2026

Zo’n storing komt natuurlijk nooit goed uit. 

In tien jaar tijd heb ik hier tweemaal een urenlange storing gehad omdat ergens in onze wijk de glasvezelkabel was gebroken. Zoiets kan nu eenmaal gebeuren en het wordt ook wel weer opgelost. Maar in een weekend en zeker op zondag duurt zoiets wel langer. 

• May 31, 2026

Eens, maar dat het systeem automatisch steeds een nieuwe eindtijd geeft is niet erg zinvol en roept ook irritatie op, dat hebben we al veel vaker gezien hier.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • May 31, 2026

Maar als er helemaal geen eindtijd staat roept dat ook weer irritatie op. Blijft lastig!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 31, 2026

Tsja, van die open deuren. Ik blijf het vreemd vinden dat er niet eens een ongeveer tijd kan worden gegeven. Maar het zal wel weer. Welkom in de 21e eeuw. Ben zo benieuwd naar rampenplan..kudos allen. Ik ga een boekje lezen.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • May 31, 2026

Ik blijf het vreemd vinden dat er niet eens een ongeveer tijd kan worden gegeven. Maar het zal wel weer. Welkom in de 21e eeuw. 

Je heeft pech dat de storing op vrijdag begon. De meeste monteurs hebben weekend vrij, hardware leveranciers versturen hun apparaten ook eert maandags. Als expertise van hun vereist is, duurt het misschien zelfs langer. Stel je voor, een ASML-expert heeft ook tenminste 15u nodig om van Veldhoven naar Taiwan te vliegen.