Skip to main content
Vraag

Internet thuis werkt niet na reset Genexis en KPN Box 12

• April 29, 2026
  • 34 reacties
  • 179 keer bekeken

Toon eerste bericht

34 reacties

• Auteur
  • Topper
  • May 13, 2026

Morgen weet ik het zeker. Als het nodig is, annuleer ik de afspraak morgen.

• Auteur
  • Topper
  • May 13, 2026

Hoi Alex,

Nee, zaterdag 16 mei lukt niet. Mijn collega kan geen 4 uur wachten zonder concreet tijdstip.

Een andere datum kan eventueel wel, maar alleen met een concreter tijdvak of tijdstip.

Met vriendelijke groet,
Mariusz

• Auteur
  • Topper
  • May 13, 2026

Hoi Alex,

Kan dit misschien op afstand worden opgelost?

Ik ben in juni weer persoonlijk aanwezig. Als het op afstand niet kan, kunnen we eventueel dan een afspraak maken.

Met vriendelijke groet,

Mariusz

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Nee, helaas niet. Een monteur moet toch toegang krijgen tot de locatie en concreter kan ik de tijdstippen niet maken. 

Ik heb voor nu de afspraak geannuleerd. Ik stel voor dat je mij hier laat weten ongeveer een week van tevoren wanneer je in juni aanwezig bent, dan kan ik dan opnieuw een afspraak voor je inplannen. 

• Auteur
  • Topper
  • May 14, 2026

Oke

• Auteur
  • Topper
  • May 14, 2026

Alex, als mijn internetverbinding niet werkt en ik geen gebruik kan maken van de dienst, wil ik graag dat KPN de abonnementskosten voor deze periode crediteert of compenseert.
Het probleem is gemeld, maar ik ben momenteel in Polen en kan pas in juni toegang regelen voor een monteur. Kunt u bevestigen dat de kosten vanaf de meldingsdatum tot het moment dat de verbinding weer werkt, niet in rekening worden gebracht of worden verrekend?
Met vriendelijke groet,
Mariusz

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Ik snap je verzoek, maar dat kan helaas niet. Dit omdat wij wel de kans moeten krijgen om het op te lossen, dat lukt nu niet omdat niemand aanwezig is. 

Laat me dus op tijd weten wanneer dit wel kan, dat plan ik het alsnog in. 

• Auteur
  • Topper
  • May 16, 2026

Beste Alex,

Bedankt voor je reactie.

Op dit moment verblijf ik tijdelijk in Polen en ik weet nog niet precies wanneer ik terug ben in Nederland. Zodra ik een datum weet waarop toegang mogelijk is, laat ik dat op tijd weten zodat de afspraak ingepland kan worden.

Ik ga er wel vanuit dat de periode vanaf de meldingsdatum tot het moment waarop de verbinding weer correct werkt, niet in rekening wordt gebracht.

Met vriendelijke groet,
Mariusz

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Dat kan ik helaas niet doen, zie ook mijn eerdere bericht. Het is goed dat je het meldt, maar als wij de kans niet krijgen om het op te lossen kan ik dit logischerwijs niet vergoeden. 

Laat me wel weten als je terug bent en tijd hebt om een monteur te ontvangen. Of maak anders een  terugbelafspraak (rechts onderin) met ons., dan kun je dit gelijk inplannen.