Skip to main content
Beantwoord

Krijg steeds melding dat ESET is verlopen

• May 10, 2026
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik krijg steeds weer een bericht van ESET dat  mijn abonnement is verlopen. Maar ik heb een KPN abonnement totaal, dus hoe krijg ik die mededelingen weg?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@Kokonut, we denken hier graag met je mee!

Ben je intussen verder gekomen met jouw ESET abonnement? En heb je de vragen van Jan hierboven ook gezien?

Alvast een tip, als je ESET Thuis hebt, dan kan je het in MijnKPN bekijken en waar je wilt of waar nodig instellen. Kom je er toch niet uit, je kunt ook een terugbelafspraak maken voor hulp hierbij. Dat is vaak sneller en daarmee soms handiger dan via de Community.

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 10, 2026

Ik krijg steeds een mededeling dat ESET is verlopen. Maar ik heb KPN totaal, dan heb ik ESET toch niet meer nodig?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 10, 2026

Hallo ​@Kokonut ben je een zakelijke klant, ik ken geen KPN Totaal?

Het huidige abo heet TV+ en het vorige pakket heette Hussel

Of heb je soms een nog ouder pakket?

Standaard heb je KPN-Veilig van F-secure met 5 licenties ‘gratis’.

Het Eset-pakket is altijd een betaalde versie geweest en werkt ook wezenlijk anders danKPN-veilig.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi ​@Kokonut, we denken hier graag met je mee!

Ben je intussen verder gekomen met jouw ESET abonnement? En heb je de vragen van Jan hierboven ook gezien?

Alvast een tip, als je ESET Thuis hebt, dan kan je het in MijnKPN bekijken en waar je wilt of waar nodig instellen. Kom je er toch niet uit, je kunt ook een terugbelafspraak maken voor hulp hierbij. Dat is vaak sneller en daarmee soms handiger dan via de Community.