Skip to main content

Geachte lezer ik zou bij KPN weg gaan met alles in een parket, maar naar aanleiding van uw collega na een tel gesprek heb ik op internet onderzoek gedaan en kwam toch tot conclusie dat ik bij KPN beter af was en heb dan ook directe bij T-mobiel het gevraagde parket geannuleerd, dus wil bij deze weg u laten weten dat ik graag klant blijft van KPN, alleen wel van de vaste huistelefoon af  wil die mag u van de lijst halen want daar betaal ik wel voor maar maak er totaal geen gebruik van, heb dit ook vandaag via de tel aan een van u medewerkers laten weten maar zij had volgens mij haar dag niet en heb daarom de verbinding verbroken en het dus nu via deze weg KPN op de hoogte brengt dat ik graag klant wil blijven.

Wachtend op u antwoord vriendelijk groet Cris melser 

Hoi @gipsyman, welkom terug op het KPN Forum. Fijn om te lezen dat we je toch mogen behouden :)

Opzegging bij KPN ongedaan maken

Wanneer je gebruik maakt van de overstapservice of wanneer jezelf het abonnement hebt stopgezet, krijg je een orderbevestiging. Daarin staat extra informatie over je opzegging en eventuele overstap naar de nieuwe provider. Ook informeren we je hoe je de opzegging bij ons ongedaan kunt maken. Hieronder een voorbeeldbrief van de ter kennisgeving van overstapservice naar nieuwe provider:

Wanneer je toch spijt krijgt van je opzegging kun je via een speciaal telefoonnummer: 0800 - 0202 017 contact met ons opnemen. In de brief of mail die je van ons hebt ontvangen staat jouw persoonlijke toegangscode, vul die in en kies daarna voor optie: 9. Mijn collega's helpen je graag de opzegging te annuleren :) 

Mocht je nog aanvullende wensen hebben, zoals het afsluiten van een extra pakket of een telefoonnummer opzeggen, dan kun je dat na het verwerken van de order via MijnKPN-account wijzigen. Of vraag de medewerker om verder advies :)


Hoi @gipsyman, is het gelukt de opzegging ongedaan te maken? Heb je nog hulp nodig? 


Reageer