Skip to main content
Vraag

Schade in onze woning ontstaan bij aanleg glasvezel

• April 22, 2026
  • 30 reacties
  • 648 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

@Sanne van KPN haiii sanne nee heb niks gehoord nog 😬

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Jammer. 😕 Ik ga kijken of ik meer informatie kan achterhalen. Het ligt nu bij de schadepartij en ik werk hier namens KPN de provider, dus ik heb weinig inzage in inspraak in deze zaken, maar niet geschoten is altijd mis. 

@Sanne van KPN  ik snap dat dit voor jou ook lastig is 😕nogmaals bedankt voor al je moeite 🤗

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

De persoon met wie ik normaal contact heb hierover is een weekje vrij, maar is er komende maandag weer. Ik hoop dat ik (of jij) dan wat hoor. 🤞🏻 Ondanks dit in elk geval een fijn weekend gewenst en nogmaals bedankt voor je geduld.

@Sanne van KPN Goedemorgen heb gister nogmaals gebeld en gevraagd om een terugkoppeling...ze moest dan een bericht sturen want ze konden intern niet bellen met elkaar🤔vervolgens niks meer gehoord 😕 ga maandag een klacht indienen over de afhandeling van mn schade want vindt dit echt belachelijk...jij wel bedankt voor alle moeite die je voor me doet en dat je me even een berichtje stuurt om te laten weten hoe of wat 🙏🏻jij ook een heel fijn weekend gewenst