Skip to main content
Beantwoord

Sinds 8 mei geen verbinding door breuk in glasvezelkabel

• May 11, 2026
  • 3 reacties
  • 74 keer bekeken

Sinds afgelopen vrijdag 8 mei geen internet en tv kpn door schade/breuk glasvezelkabel bij wegwerkzaamheden. Mobiel abonnement heb ik bij odido. Het is nu 11 mei 17.00 en nog steeds geen internet, ook geen enkele info te vinden wanneer hersteld. Inmiddels extra bundels gb aangeschaft bij odido. Wat kan ik ondernemen om dit te overbruggen voor tv en internet?

Beste antwoord door Maja van KPN

Welkom op de community ​@Marmun, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat ontzettend zuur dat je al een paar dagen zonder zit door die kapotte kabel 😕

Hoe staat het er inmiddels voor? Is de breuk hersteld en ben je weer online? Of gaat het nog steeds niet goed? In het laatste geval wil ik je net als Ik_Combineer wel aanraden om contact te zoeken met onze directe klantenservice, mocht je dat nog niet gedaan hebben. Daar kan je dan de mogelijkheden voor een noodpakket bespreken.

Dit kan online via  Facebook en X, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt! 

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • May 11, 2026

Heb je al contact met KPN gehad? Als de verwachting is dat de storing langer dan 48u duurt kan de klantenservice een noodpakket opsturen. Dit is een mini router met simkaart zodat je wifi blijft houden.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 14, 2026

Welkom op de community ​@Marmun, hoewel de aanleiding minder leuk is. Wat ontzettend zuur dat je al een paar dagen zonder zit door die kapotte kabel 😕

Hoe staat het er inmiddels voor? Is de breuk hersteld en ben je weer online? Of gaat het nog steeds niet goed? In het laatste geval wil ik je net als Ik_Combineer wel aanraden om contact te zoeken met onze directe klantenservice, mocht je dat nog niet gedaan hebben. Daar kan je dan de mogelijkheden voor een noodpakket bespreken.

Dit kan online via  Facebook en X, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt! 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je via deze weg geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!

Â