Dus de super wifi kan ik in de boom hangen niets meer aan zeker
Nou ja... ik heb ook nog 2 SuperWiFi's en 2 Experia WiFi's in gebruik, die doen het ook gewoon hoor.Â
Mn foon raakt soms wel verdwaald in de WiFi netwerken, maar verder werkt het heel aardigÂ
Bedankt allemaal voor de info, heb van armoe maar de TP-Link Omada EAP245 besteld.
Jammer KPNÂ
Met de geïnstalleerde  TP-Link Omada EAP245 werkt alles op volle snelheid en 2.4 en 5 ghz kunnen splitsen
Jammer KPN het kostte mij wel € 99
Kan de superwifi wel terugsturen heb ik niets meer aan
Gebeld met KPN om de superwifi terug te sturen.
Heb nu een uitstekende access point
Ze doen er niets aan, net 1 week Kpn een geen oplossing, want de superwifi is van mij.
Dus gevraagd om ze maar te verkopen, dat vonden ze wel een goed idee
Â
Dus bij deze tekoop 2Â SuperWifi punten
Zet ze ook op marktplaats
Ze doen er niets aan, net 1 week Kpn een geen oplossing, want de superwifi is van mij.
Â
Dus bij deze tekoop 2Â SuperWifi punten
U had ze gekregen als welkomstgeschenk? Want als je ze koopt, dan kun je ze binnen 14 dagen terug sturen volgens mij...
Maar  krijg dat niet voor elkaar , ze doen daar moeilijk over. Hoe zorg je dat de klant blijft
Â
Dus bij deze tekoop 1SuperWifi punt
U had ze gekregen als welkomstgeschenk? Want als je ze koopt, dan kun je ze binnen 14 dagen terug sturen volgens mij...
Â
De superwifi is verkocht
Door dit gedoe kan ik mijn Arlo deurbel (werkt alleen op 2.4 GHz) niet meer gebruiken!!
Dit is toch geen service van KPN. Wat te doen?
Het ligt niet alleen aan kpn. Veel apparaten kunne namelijk hier wel mee omgaan. Beetje kort door de bocht. U kunt twee dingen doen. Wachten op de update die dit weer mogelijk gaat maken(wordt aan gewerkt) of een wifipunt plaatsen die alleen 2.4ghz band heeft of waar je wel kunt splitsen. Veel mensen hebben zoiets nog wel in huis en anders koop je er één voor ca € 30,00
Â
Bij mijn variant (V10) heb ik de Bandsteering uitgezet; en nadien kon ik onder geavanceerd de wifi splitsen. Ben hier nog steeds blij mee :-)
Â
Dit is toch geen service van KPN. Wat te doen?
Hallo
Succes.
Â
Dank maar geen idee hoe ik dat moet aanpakken. Graag suggesties.Â
Heb overigens de Experia V10A
Hallo
Een eenvoudige 2,4 accesspoint is al voldoende. Zie bijvoorbeeld onderstaande link:
https://www.bol.com/nl/nl/l/access-points-single-band/8493/4274719250/?sort=price0&rating=all
Succes.
Â
Dank!!
Is hier ondertussen al actie op ondernomen? Heb diverse (smart) apparaten welke niet goed omgaan met de eigen keuze tussen 2.4 en 5ghz. Het lijkt geen bewuste keuze van KPN, maar ik kan me de reden niet indenken waarom je deze keuze niet aan de gebruiker/klant over laat.
Het is zeker een bewuste keuze,
Goededag,
Ik heb een stofzuigrobot van Narwal, deze stofzuigrobot ondersteund alleen 2.4Ghz en geen 5Ghz of ook maar een combinatie daarvan.
De stofzuigrobot kan dus ook niet verbinden met het netwerk, dat betekend dat het neer komt op een weggegooide duizend euro.
Helemaal omdat de optie om een apart 2.4Ghz WIFI netwerk aan te maken bij de nieuwe update is weggehaald.Â
Wie heeft hier een optie voor? De klanteservice weet geen raad vanwege gebrek aan kennis en stuurt je daarom naar dit forum.Â
Voor mijn idee is er momenteel namelijk geen andere optie dan switchen naar een betere netwerk provider.
Hallo
Dat is tientjeswerk, zoals onderstaande bijvoorbeeld:
Â
Correct ja.
HalloÂ
Dat is tientjeswerk, zoals onderstaande bijvoorbeeld:
Â
Hallo Jan,Â
Bedankt voor je antwoord.
Kun je iets meer uitleg geven over het product?
Hoe gaat dat in zijn werk? Is het zeker dat dat de oplossing is?
Groet, Jan WillemÂ
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.