Skip to main content

Wij zitten al twee weken zonder glasvezel en worden van het kastje naar de muur gestuurd.

Lees KPN Netwerk wacht op KPN en laatstgenoemde klantenservice kan alleen tickets aanmaken (en kwijtraken)

Twee weken is wel erg lang @Marc zonder glasvezel !

Heb je je adresgegevens al ingevuld in je profiel? Dan kan een KPN medewerker op dit forum even meekijken


Zojuist ingevuld. Ik heb het idee niet erg serieus genomen te worden door KPN, met mij nog enkele buren welke hetzelfde probleem ervaren.


Twee weken is wel erg lang @Marc zonder glasvezel !

Heb je je adresgegevens al ingevuld in je profiel? Dan kan een KPN medewerker op dit forum even meekijken

Done


@XS4-Arjan , enig nieuws inzake ons dossier?


@XS4-Arjan , enig nieuws inzake ons dossier?

Ikzelf niet, ik ben geen KPN-medewerker. Bij de KPN-medewerkers op dit forum staat er nog iets bij de naam (plus KPN-logo).

Gebruikers proberen elkaar ook te helpen hier.


Hoi @Marc zonder glasvezel en welkom hier op ons forum!

Dat is natuurlijk uiterst teleurstellend en ik vind het jammer om te moeten lezen dat je de indruk hebt dat je niet serieus wordt genomen 😞 Omdat je je forumprofiel al hebt ingevuld, ben ik meteen even gaan kijken. Wat ik zie, is dat er een ticket is aangemaakt en deze staat nog 'open'. Dat betekent dat de juiste mensen hier achter de schermen mee bezig zijn en er alles aan doen om er voor te zorgen dat je alsnog zo snel mogelijk wordt aangesloten op glasvezel. Je gaf ook nog aan dat de klantenservice tickets kwijtraakt, hoe bedoel je dat precies, kun je dat nader toelichten?


Volgens de klantservice is de ticket onderop geraakt cq geen minder prioriteit meer heeft en is dat de reden dat alles zo lang duurt. Mijn inziens een onzinnig verhaal, hoeveel weken zonder internet heeft dan wel prioriteit zou je zeggen. Voorlopig gaan we week 3 in en is er nog weinig beweging.


Volgens de klantservice is de ticket onderop geraakt cq geen minder prioriteit meer heeft en is dat de reden dat alles zo lang duurt. Mijn inziens een onzinnig verhaal, hoeveel weken zonder internet heeft dan wel prioriteit zou je zeggen. Voorlopig gaan we week 3 in en is er nog weinig beweging.

Snap ik helemaal @Marc zonder glasvezel, het duurt ook allemaal te lang. Omdat er al een ticket openstaat, zijn mijn handen een beetje gebonden. Voor zover ik kan zien heb je geen KPN mobiel, klopt dat? Anders had ik daar een gratis databundel voor je opgezet zodat je op die manier nog wel toegang zou hebben tot het internet. 


Ik heb inderdaad geen KPN mobiel maar ben wel in bezit gesteld van een Noodpakket. Hiermee kunnen we ons met gebruik van één lap-top even redden maar als de kids volgende week hun lap-tops weer aanslingeren gaat dit feest niet meer op. KPN netwerk geeft aan dat volgende week de bouwvakvakantie(dat deze nog bestaat..) voorbij is en dat men dan bij de benodigde tekeningen kan en de breuk kan traceren. Vermoedelijk komt er nog wel 1,2 weken bij..


Ik heb inderdaad geen KPN mobiel maar ben wel in bezit gesteld van een Noodpakket. Hiermee kunnen we ons met gebruik van één lap-top even redden maar als de kids volgende week hun lap-tops weer aanslingeren gaat dit feest niet meer op. KPN netwerk geeft aan dat volgende week de bouwvakvakantie(dat deze nog bestaat..) voorbij is en dat men dan bij de benodigde tekeningen kan en de breuk kan traceren. Vermoedelijk komt er nog wel 1,2 weken bij..

Goed om te lezen dat je in ieder geval een noodpakket hebt ontvangen @Marc zonder glasvezel.

Ik hoop uiteraard dat ze dit probleem zo snel mogelijk weten op te lossen!🙏🏻