Skip to main content

Ik heb een week geleden een nieuwe HP Pavilion laptop gekocht. Ik heb echter op dit nieuwe apparaat een heel onstabiele WiFi verbinding. Het is erg langzaam en valt constant weg, terwijl ik dit bij mijn oude laptop niet had. Mijn laptop van werk is ook een HP en die heeft dit probleem thuis ook. Ik ondervind echter geen problemen wanneer ik verbinding maak met mijn mobiele hotspot van mijn telefoon. Hoe kan ik dit oplossen?

Welke Experiabox heeft u? Heeft u versterkers? Of andere accespoints? 


Ik heb een Experiabox v8 en geen versterkers of andere accesspoints.


Hoi @LeenHak . Welkom op het forum.

Jammer en vervelend dat het niet goed werkt op die nieuwe laptop. Ik heb er niet direct een verklaring voor aangezien het op je telefoon wel lijkt te functioneren. 

Stap 1:  Zou je de wifi manager kunnen doorlopen: https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Mocht dit niet voor verbetering zorgen, laat het weten.


Hallo Erwin,

Wij hebben afgelopen week de wifi manager doorlopen. Nu hebben wij twee versterkers in huis gekregen en het probleem lijkt voor nu opgelost!


Dat is goed nieuws, @LeenHak . Ik begrijp dat je die versterkers succesvol hebt kunnen aansluiten? Als je ze op tactische plekken in je woning neerzet krijg je vast een veel stabieler netwerk.

Mocht je andere vragen hebben, stel ze gerust.