Skip to main content
Vraag

Wat is het maximum aantal abonnementen in MijnKPN?

• July 10, 2025
  • 7 reacties
  • 79 keer bekeken

ik kan geen mobiele abbonementen meer toevoegen in mijnkpn. Geeft aan ....maximuum bereikt. Hoeveel is Maximum. Graag uitlegĀ 

7 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 10, 2025

Beste ​@Good lifeĀ , hoeveel mobiele abo's heb je nu dan?

Volgens mij is het maximum 5 las ik laatst ergensĀ Ā 

Ā 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 10, 2025

Ik heb er 7 waarvan 4x sim only. In mijn kpn had ik er 6 staan. Heb er 2 uit verwijderd. Nu nog 4 maar een 5e wil ie niet toevoegen. Blijft die melding geven.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 10, 2025

Hallo ​@Good lifeĀ ,

Log eens helemaal uit op Mijn KPN. Als je daarna opnieuw inlogt, lukt het toevoegen van een vijfde abonnement waarschijnlijk wel. Ā 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@Good lifeĀ welkom op de KPN Community! Zoals je merkt denkt men graag mee :-) . Dank daarvoor allen. Is het nog gelukt?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 14, 2025

Ik heb wel het abbo toegevoegd, tot dusver lukt het. Ik kan alleen geen data delen met dit abbo. Het is een 09 nr voor alleen internet. Ik denk dat er teveel abbo's op mijn adres staan voor voordelen en delen. ( miss kun jij me vertellen wat het maximum is ) Inmiddels heb ik 2 abbo's beeindigd die voor mijn buitenlandse collega's waren. Die moeten de eigen boontjes maar doppen. Ik wacht nog even 1 september af en kijk of ik daarna wel kan delen.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 14, 2025

Er kunnen 5 mobiele abonnementen gekoppeld worden (06/0970).

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Ik heb wel het abbo toegevoegd, tot dusver lukt het. Ik kan alleen geen data delen met dit abbo. Het is een 09 nr voor alleen internet. Ik denk dat er teveel abbo's op mijn adres staan voor voordelen en delen. ( miss kun jij me vertellen wat het maximum is ) Inmiddels heb ik 2 abbo's beeindigd die voor mijn buitenlandse collega's waren. Die moeten de eigen boontjes maar doppen. Ik wacht nog even 1 september af en kijk of ik daarna wel kan delen.

Dan hoor ik graag wat tegen die tijd jouw bevindingen zijn. Vijf abonnementen zou je sowieso moeten kunnen koppelen.Ā