Skip to main content
Vraag

App Apple TV 4K bij Hollandsnieuwe

• May 29, 2026
  • 5 reacties
  • 104 keer bekeken

Hollandsnieuwe heeft nu ook een prachtige tv app voor de appletv4k ongelofelijk dat de kpn deze nog steeds niet heeft! Ga lekker zo door KPN!

Ben er helemaal klaar mee

Ā 

5 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Apple TV 4KĀ 

Ik heb daar een centraal topic voor aangemaakt, inmiddels 2 jaar geleden.
Als je mijn topic even doorleest, heb je een aardig beeld omtrent het ontwikkelen en uitbrengen van de KPN TV+ app voor Apple TV 4K.

Ā 

Ā 

En het is inderdaad heel treurig om te zien, dat zelfs een budgetprovider zoals HollandsNieuwe (onderdeel van Vodafone & Ziggo) wel een TV app uitbrengt voor Apple TV 4K.
Al is het bij HollandsNieuwe niets minder dat de uitgekleden Ziggo Go TV app, met de schil van HollandsNieuwe overheen.

KPN begint steeds verder achter te lopen op de overige providers, al hebben ook Youfone en Solcon ook nog geen TV app voor Apple TV 4K, maar dat zijn dochterondernemingen onder de vlag van KPN B.V. en danĀ is alles gelijk duidelijk waarom deze twee het ook nog niet hebben.

Ā 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 1, 2026

Goedemorgen ​@Apple TV 4KĀ en bedankt voorjouw bericht :)

Dit is een wens die we vaker voorbij zien komen en ik begrijp die wens ook heel goed. Op dit moment hebben we helaas geen concrete datum maar zodra hier meer bekend over wordt, kun je dat hier op onze Community allemaal teruglezen!Ā šŸ™šŸ»

Ā 

Dicksooo
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • June 1, 2026

Dit is een wens die we vaker voorbij zien komen en ik begrijp die wens ook heel goed. Op dit moment hebben we helaas geen concrete datum maar zodra hier meer bekend over wordt, kun je dat hier op onze Community allemaal teruglezen!Ā šŸ™šŸ»

Gelieve tegen die tijd bericht te sturen naar KPN-klant, tussen 6 planken 345, Kerkhof Zuid.šŸ¤—

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Ā 

Dit is inmiddels een vaste reactie vanuit het moderatie team, waar de meeste klanten met een Apple TV 4K totaal niets aan hebben.
Het is al jaren een grote wens van klanten met een Apple TV 4K in huis, maar er gebeurd gewoon helemaal niets, behalve een vage zoethoudertje.

De meeste met een Apple TV 4K zullen je hierin niet meer geloven ​@Jan van KPNĀ , en hebben inmiddels allang de overstap naar NLZIET gemaakt of een andere provider die wel een TV app heeft voor Apple TV 4K.
Gewoon omdat het TV Team van KPN het totaal niet serieus neemt wat er onder de klanten speelt, en zich alleen maar richt op Android!!

De geloofwaardigheid is bij de meeste klanten met een Apple TV 4K in huis, tot het nulpunt gedaald, en dat komt gewoon hoe KPN hiermee omgaat.

Ā 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 1, 2026

Daar ben ik me van bewust ​@Michel.uit.ArnhemĀ maar ik kan er simpelweg ook niet meer of er iets anders van maken :(

Ā 

Gewoon omdat het TV Team van KPN het totaal niet serieus neemt wat er onder de klanten speelt, en zich alleen maar richt op Android!!

De geloofwaardigheid is bij de meeste klanten met een Apple TV 4K in huis, tot het nulpunt gedaald, en dat komt gewoon hoe KPN hiermee omgaat.

Dat het er nog niet is, betekent natuurlijk niet dat we het totaal niet serieus nemen, dat is wel heel erg kort door de bocht en dat ben ik eigenlijk niet echt van je gewend ;)