Skip to main content
Vraag

Komt Spaanse zender TVE nog terug?

• May 30, 2026
  • 6 reacties
  • 88 keer bekeken

Komt de spaanse zender TVE nog terug,andere aanbieders hebben deze wel .ben expres een abo aan gegaan omdat jullie TVE hadden

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 30, 2026

Hallo ​@Lavth ,

KPN geeft TVE al vele jaren niet door. Maar je kunt jouw wens kenbaar maken in dit topic:

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 30, 2026

Per 2012 is de zender hier weg. Met overstappen heb je 'm sneller terug.

De enige providers met deze zender zijn Ziggo (basispakket), Odido en Delta (in aanvullende pakketten). Bron: breedbandwinkel

Via https://www.rtve.es/play/internacional/portada/ is een deel te kijken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 30, 2026

TVE moet weer terug op de zender.aub

Admin: samengevoegd met je al bestaande topic hierover

Forum|alt.badge.img+1
  • Helper
  • May 31, 2026

Duidelijk verhaal, dank je.🤔

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • May 31, 2026

Ik ben bang dat er veel en veel te weinig kijkers voor deze zender zijn.

En dan is het te duur voor een paar kijkers.

Wij spreken geen Spaans en ook geen Italiaans en dan heb je niets aan dit soort zenders.

Maar je kan hem bij de link die ​@Noordzee vermeld als wens vermelden.😉

P.S.

Er moet niks.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 31, 2026

ben expres een abo aan gegaan omdat jullie TVE hadden

Hadden, ja. Tot 14 jaar geleden. Geen idee waar je dat vond, maar altijd op de datum letten bij berichten via Google.

Jammer dat je niet beter onderzoek hebt gedaan naar een zender die je per se wilt. Zoals ik al eerder vermeldde zijn er maar 3 (officiële) providers die TVE nog hebben. Dat is ook niet zomaar.

Laten we reëel zijn. Bij kpn zie ik 'm niet terug keren. Zelfs niet in het pluspakket. 

Dat wordt dus overstappen. Zit je nog in de 14 dagen bedenktijd, ​@Lavth ? Dan kan dat snel. Anders zul je 1 / 2 jaar geduld moeten hebben. 

NB in mijn archieven vind ik nog terug dat kpn medio 2016 ook nog Antena 3 eventjes heeft gehad. Maar die is dus ook allang weg. Sinds juni 1019.