Skip to main content

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher 1.223.1

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • April 21, 2026
  • 78 reacties
  • 2488 keer bekeken
Toon eerste bericht

78 reacties

MennoG78
Superuser
Forum|alt.badge.img+10
  • Superuser
  • June 6, 2026

Met stroomuitval kunnen er allerlei rare symptomen optreden.

Wat gebeurt er als je deze handeligen probeert uit te voeren?

De KPN TV+ Box installeren en controleren op updates | KPN Community

Als dat niks oplevert, zou je dan een screenshot of screenshots willen plaatsen van wat je precies ziet?

Beste Erwin. Zat nog om 00,35 tv kijken. Toen kreeg ik een update.melding dat er een update beschikbaar is gelijk geïnstalleerd nu klopt het wel !  Sorry voor ongemak ! 

Welke versie heb je nu dan? Aangezien je op een heel oud update bericht reageert van maand terug en er daarna nog update is geweest naar 1.227.1 die vanaf gister naar grote publiek uitgerold wordt.

Ps 1.225.0 heb ik ook lang gehad op 1 box daar rolde 1.227.1 meteen naar uit nooit 1.225.1 gezien.

Peterpiwi
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • June 6, 2026

Met stroomuitval kunnen er allerlei rare symptomen optreden.

Wat gebeurt er als je deze handeligen probeert uit te voeren?

De KPN TV+ Box installeren en controleren op updates | KPN Community

Als dat niks oplevert, zou je dan een screenshot of screenshots willen plaatsen van wat je precies ziet?

Beste Erwin. Zat nog om 00,35 tv kijken. Toen kreeg ik een update.melding dat er een update beschikbaar is gelijk geïnstalleerd nu klopt het wel !  Sorry voor ongemak ! 

Welke versie heb je nu dan? Aangezien je op een heel oud update bericht reageert van maand terug en er daarna nog update is geweest naar 1.227.1 die vanaf gister naar grote publiek uitgerold wordt.

Ps 1.225.0 heb ik ook lang gehad op 1 box daar rolde 1.227.1 meteen naar uit nooit 1.225.1 gezien.

Heb nu 1.227.1 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • June 6, 2026

1.227.1 is de nieuwste update, zie ook de topic voor de 1.227.1