Skip to main content
Update

KPN TV+ Box & Soundbox: Update naar launcher versie 1.210.2

Categorie:TV+ BoxKPN TV+ Soundbox
  • November 11, 2025
  • 105 reacties
  • 3374 keer bekeken
Toon eerste bericht

105 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Ik zie toch nog een probleem in de gids bij het scrollen naar beneden.

Zodra je bij de radiozenders komt gaat de programma informatie erboven niet (altijd) meer mee. 

Zie hieronder: TV538 is de laatste TV zender (programma informatie: Mark Labrand) en je ziet dat de programma informatie erboven niet meer mee gaat bij de radiozenders. 

Als ik blijf scrollen naar beneden door de radiozenders (niet te zien hierboven) dan pakt hij heel af en toe de programma informatie mee van een radiozender waar ik voorbij ga. De ene keer is het 'Cream' en dan daarna een Stingray themazender.

Meermaals complete herstart van de TV+ box lost het probleem niet op.

Als ik dit zelf probeer, dan herken ik dit ook ​@Sebas14. Alleen dit werkt wel zoals bedoeld. Dat komt ook doordat de radiozenders geen programma informatie meer hebben. 

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • December 18, 2025

Ik zie toch nog een probleem in de gids bij het scrollen naar beneden.

Zodra je bij de radiozenders komt gaat de programma informatie erboven niet (altijd) meer mee. 

Zie hieronder: TV538 is de laatste TV zender (programma informatie: Mark Labrand) en je ziet dat de programma informatie erboven niet meer mee gaat bij de radiozenders. 

Als ik blijf scrollen naar beneden door de radiozenders (niet te zien hierboven) dan pakt hij heel af en toe de programma informatie mee van een radiozender waar ik voorbij ga. De ene keer is het 'Cream' en dan daarna een Stingray themazender.

Meermaals complete herstart van de TV+ box lost het probleem niet op.

Als ik dit zelf probeer, dan herken ik dit ook ​@Sebas14. Alleen dit werkt wel zoals bedoeld. Dat komt ook doordat de radiozenders geen programma informatie meer hebben. 

Volgens mij loopt dit toch niet helemaal zoals het zou moeten. Dan zou hij moeten stoppen bij TV538.

Waarom pakt hij dan willekeurig alsnog een radiozenders als ik blijf doorklikken naar beneden. De ene keer pakt hij ineens Skyradio en dan pas ineens weer BBC 1 radio. Het ligt er ook aan hoe snel je doorklikt naar beneden.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Ik snap wat je bedoelt. Dat zie ik ook gebeuren. Ik zal het nog een keer aankaarten, maar ik verwacht niet dat het veel prioriteit zal krijgen. We gaan het zien :)

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hey ​@Sebas14. Ik wilde nog even terugkomen op onze laatste berichten over de programmadetails van de radiozenders. Het tv-team ziet hier voorlopig geen noodzaak in om dit op te pakken. We zullen er mee moeten leren leven ben ik bang ;) 

Sebas14
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • January 6, 2026

Ha ​@Arjan van KPN Helaas, het is niet zo'n groot probleem. Wie weet komt het ooit nog wel goed. 

Bedankt voor het melden.