Skip to main content
Update

Update 08.88.00: KPN TV+ App voor smartphones en tablets

Categorie:KPN TV+ App voor smartphone & tablet
  • February 23, 2026
  • 8 reacties
  • 226 keer bekeken
Jasper van KPN
Moderator

KPN TV+ App [smartphone & tablet] Update Februari #1 2026

KPN TV+ App 08.88.00

Wat zit er in?

Android en iOS

• Pathé Thuis afspeelknop werkt en Pluspakket verbeteringen
    De afspeelknop bij Pathé Thuis werkt nu goed en het zwarte scherm bij films en series uit het Pluspakket is opgelost
  • Serieopnames verwijderen werkt weer
    Het verwijderen van een serieopname werkte niet, dat is met deze update verholpen

Wie krijgt de update en wanneer?

Deze update is beschikbaar voor iOS en Android en wordt de komende dagen gefaseerd uitgerold. 

Hoe controleer ik welke versie van de TV+ App ik heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

• Ga naar profiel
  • Instellingen ⚙
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan.

8 reacties

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 26, 2026

Die auto-rotatie ellende is ook weer terug net in als de vorige update.  Gaat draaien wanneer ik het scherm in full screen wil hebben op mijn iPad. Handeling een paar keer herhalen  om in full screen te krijgen. Speelt onder iPadOS 18.

iPadOS 17 heeft er geen last van.

Jasper van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • February 26, 2026

Ik heb daar meer meldingen over gezien ​@ITVkijker, het is inmiddels bekend bij de ontwikkelaars!

Dat je het op iPadOS 18 merkt is wel een interessante toevoeging, de andere berichten hadden allemaal 26.3. Ik voeg dat er aan toe.

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 26, 2026

Ik heb daar meer meldingen over gezien ​@ITVkijker, het is inmiddels bekend bij de ontwikkelaars!

Dat je het op iPadOS 18 merkt is wel een interessante toevoeging, de andere berichten hadden allemaal 26.3. Ik voeg dat er aan toe.

@Jasper van KPN  wacht iPadOS 18 bestaat eigenlijk niet. Het is inderdaad 26.3

Jasper van KPN
Moderator
  • Auteur
  • Moderator
  • February 26, 2026

iPadOS 18 bestaat ook ​@ITVkijker, dat was de grote update van 2024. In 2025 trok Apple de versienummers over alle apparaten gelijk naar 26.

Maar in dit geval is 18 toch niet van toepassing dus 😉

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • February 26, 2026

iPadOS 18 bestaat ook ​@ITVkijker, dat was de grote update van 2024. In 2025 trok Apple de versienummers over alle apparaten gelijk naar 26.

Maar in dit geval is 18 toch niet van toepassing dus 😉

Oh ja. 😁

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • February 27, 2026

Die auto-rotatie ellende is ook weer terug net in als de vorige update.  Gaat draaien wanneer ik het scherm in full screen wil hebben op mijn iPad. Handeling een paar keer herhalen  om in full screen te krijgen. Speelt onder iPadOS 18.

iPadOS 17 heeft er geen last van.

Toch wel een beetje: (iPadOS 17.7.10)

rotatievergrendeling aan, in liggende modus.

start afspelen - ok, blijft in liggende modus:

klik op full-screen knop rechts onderin het afspeelscherm - ok, gaat naar full screen in liggende modus:

klik op small-screen knop rechts onderin het afspeelscherm - oeps, scherm draait kwartslag!

PS. Als ik in plaats daarvan de terug knop links bovenin gebruik, blijft het wel in liggende modus (en stopt het afspelen) zoals verwacht.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 1, 2026

In de app op mobiel. Gezocht op Ajax.

Kan iemand het 'resultaat' uitleggen???

Onder "nu en later" krijg je niet PEC - Ajax die wel nu bezig is. 

En de knop toon resultaten staat half buiten beeld. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik heb je even verplaatst hiernaartoe, ​@PeterG. Dit is eerder een app-ding dan een gidsding. Nemen we even mee.