Skip to main content
Sticky

Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!

• February 4, 2025
  • 870 reacties
  • 62783 keer bekeken
Ontdek het vernieuwde KPN Combivoordeel – meer voordeel en meer keuze!
Toon eerste bericht

870 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • January 22, 2026

Goed dat je dit vraagt, ​@daveytje!

Als je vóór 6 november 2025 al gratis het Opnemen Pakket had via Combivoordeel, verandert er voor jou niets bij het wijzigen van je cadeau van Disney+ naar HBO Max. Je behoudt dus gewoon gratis opnemen, ook bij een levelwissel of verlenging.

Je kunt dit ook teruglezen in de veelgestelde vragen (startbericht van dit topic).

dennisg1
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 1, 2026

Heb nu level 2 van voor 6 november.

Stel je gaat nu terug naar level 1 en over bijvoorbeeld na een maand weer terug naar level 2. Blijft dan het opnemen pakket gratis

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 2, 2026

Heb nu level 2 van voor 6 november.

Stel je gaat nu terug naar level 1 en over bijvoorbeeld na een maand weer terug naar level 2. Blijft dan het opnemen pakket gratis

@dennisg1 

Dit staat in het startbericht:

• Klanten die vóór 6 november teruggevallen zijn naar Level 1 en daarna weer naar Level 2 of 3 gaan, krijgen het Opnemen Pakket niet automatisch gratis.

Jij valt niet in die groep, dus jij krijgt dan wel weer het opnemenpakket gratis. 

dennisg1
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 2, 2026

Blijft het ook actief als je teruggaat naar level 1 van het opname pakket of alleen vanaf level 2

Jasper van KPN
Moderator

Dat staat ook in het startbericht ​@dennisg1:

Combivoordeel wijziging: Vanaf 6 november 2025 is het Opnemenpakket niet meer gratis op level 2 en 3 van onze Combivoordelen. 

Dit geldt alleen voor nieuwe klanten die vanaf nu Combivoordeel krijgen. Heb je nu gratis Opnemen bij je Combivoordeel, dan verandert er voor jou niets.

Als jouw Combivoordeel dus al voor 6 november actief was verandert er voor jou niets.

dennisg1
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 2, 2026

Dan zou ik dus gerust naar level 1 kunnen als ik niet genoeg punten meer daarvoor zou hebben en toch het opname pakket gratis blijft

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 2, 2026

Het is allang 6 november 2025 geweest ​@Noordzee . Dat geldt dus niet voor ​@dennisg1 .

Ga je naar Level 1 dan vervalt gratis opnemen. Sowieso, want dat zat er niet in.

Weer naar Level 2, dan niet weer gratis opnemen. 

Dat je het eerder had in de oude situatie geeft geen rechten voor de huidige situatie. 

Zolang je Level 2 van voor 6-11-25 houdt houd je het ook met de voorwaarden die tot 6 november ervoor golden. 

Is er een reden dat je terug zou vallen naar Level 1?

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Het is allang 6 november 2025 geweest ​@Noordzee . Dat geldt dus niet voor ​@dennisg1 .

Ga je naar Level 1 dan vervalt gratis opnemen. Sowieso, want dat zat er niet in.

Weer naar Level 2, dan niet weer gratis opnemen. 

Dat je het eerder had in de oude situatie geeft geen rechten voor de huidige situatie. 

Zolang je Level 2 van voor 6-11-25 houdt houd je het ook met de voorwaarden die tot 6 november ervoor golden. 

Is er een reden dat je terug zou vallen naar Level 1?

Dit klopt inderdaad. Mocht je het opnemen pakket willen behouden dan is het zaak dat je in level 2 blijft. 

dennisg1
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • March 2, 2026

Er is geen specifieke reden dat ik naar level 1 heen wil.

Alleen voor als ik bepaalde diensten uit het abonnement haal waardoor ik terug zou vallen naar level 1

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Dan moet je er rekening mee houden dat je het gratis opnemen pakket komt te vervallen ​@dennisg1

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • March 23, 2026

Netflix standaard gratis* was een leuk lokkertje, nu mogen ze extra gaan betalen. Ben benieuwd wanneer andere streamingsdiensten gaan volgen.

*ja ik weet dat basis gewoon gratis is.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Klopt, Netflix Standaard kan je nu kiezen (of behouden natuurlijk) voor 3 eu per maand. Netflix Basic blijft inderdaad een gratis keuze, naast heel veel andere gratis keuze-opties, afhankelijk van het level waar je in zit.

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • March 27, 2026

Kan er geen level 4 gemaakt worden? Wij hebben inmiddels al 21 punten! 

Nog meer klantvoordeel zou fijn zijn :)

Jasper van KPN
Moderator

Als die puntentelling met 4 punten per punt zo door zou lopen zou je zelfs een stuk hoger dan een level 4 uitkomen! 😂

Op dit moment zijn er inderdaad 3 levels, geen plannen om er een level aan toe te voegen. Mocht dat in de toekomst veranderen, dan kondigen we het natuurlijk aan.

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • March 27, 2026

Als die puntentelling met 4 punten per punt zo door zou lopen zou je zelfs een stuk hoger dan een level 4 uitkomen! 😂

Op dit moment zijn er inderdaad 3 levels, geen plannen om er een level aan toe te voegen. Mocht dat in de toekomst veranderen, dan kondigen we het natuurlijk aan.

Maak er dan in de toekomst maar level 4, 5 en 6 van! Level 6 voor super klanten 😭✌️😂🎶

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • March 27, 2026

Wat een ontzettend armoedige bende dat KPN nu combivoordeel verder uitkleed door netflix eruit te halen. Eerst al opnemen eraf en nu mag netflix standaard ook niet meer. Ik ga nu alle streamingdiensten bij kpn weghalen en ga ik lekker met niveau 1 verder. Of helemaal weg bij mobiel, heel tevreden ben ik er ook niet over.  KPN begint mij echt enorm tegen te vallen. 

KPN kijkt dit af van Ziggo, die hetzelfde trucje uithaalt met Ziggo Sport. 

Jasper van KPN
Moderator

Netflix wordt er niet uitgehaald, het verandert. Dat leggen we uit in het startbericht, en wat je in dat geval eventueel kunt doen. Dat is een keuze die iedereen voor zichzelf kan maken.

Chrizziey
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+16
  • March 27, 2026

Netflix wordt er niet uitgehaald, het verandert. Dat leggen we uit in het startbericht, en wat je in dat geval eventueel kunt doen. Dat is een keuze die iedereen voor zichzelf kan maken.

Nou Netflix Basic is een abonnement die je je vijand nog niet gunt (720p anno 2026), en wordt op termijn vervangen door het reclame abonnement. KPN kiest er verder voor op deze manier om ieder zonder tv eigenlijk geen enkel voordeeltje meer te gunnen (ik kijk naar het korting bedrag, waar nog nauwelijks iets van overblijft).  Jammer, eind dit jaar KPN mobiel maar overzetten naar ander. 

Waarom is ESPN van 15 euro nog wel gratis, dat maakt de verhouding wel erg scheef en oneerlijk. 

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Persoonlijk ben ik erg blij met mijn Netflix Basic, maar ik hecht weinig waarde aan beeldkwaliteit. Netflix Standaard kost normaliter €15,99, dus heb je alsnog €12,99 korting via de Combivoordelen. 
Jammer dat je er zo over denkt, maar uiteraard staat het je vrij om hierin keuzes te maken die beter bij je wensen passen. 🙂 Bedankt voor het delen van je mening. 

satshow
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+4
  • Slimmerik
  • March 27, 2026

Waarom wordt dat nu weer aangepast? Is toch niet van deze tijd, zulke slechte beeldkwaliteit.