Skip to main content
Vraag

Simyo mobiel koppelen aan KPN huishouden

• May 29, 2026
  • 7 reacties
  • 64 keer bekeken

Goedenavond, ik probeer mijn Simyo mobiel simonly aan mijn kpn huishouden te koppelen. Alleen ik krijg telkens de melding: Wij kennen dit nummer niet.

Hierdoor loop ik uiteraad voordeel mis.

weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

ik heb het al via web en app geprobeerd.

Met vriendelijke groet,

Matay

7 reacties

• May 30, 2026

Beste ​@DominiRules wat jij wilt kan niet.

Als je een thuisabo hebt bij KPN en een mobiel abo bij Simyo, krijg je bij Simyo extra data, dat is het combivoordeel.

Je moet dus bij Simyo opgeven dat je ook bij KPN klant bent, dan krijg je van Simyo extra data.

Andersom werkt dus niet,  ik weet niet wie jou op die gedachte heeft gebracht.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@DominiRules 

Aansluitend op de reactie van mede community lid ​@JanD , werkt combivoordeel alleen als je een mobiel abonnement afsluit direct bij KPN zelf.
Dus zit je nog in de wettelijke bedenktijd van 14 dagen (herroepingsrecht) bij Simyo, dan zou je (als je dat uiteraard zou willen) met jouw huidige 06-nummer kunnen overstappen naar een mobiel abonnement bij KPN zelf.

Zodra deze actief is bij KPN, krijg je vaak automatisch de combivoordelen van KPN.

• May 30, 2026

Je bent dan wel veel duurder uit ​@DominiRules en ​@Michel.uit.Arnhem , want die zogenaamde gratis combivoordelen bij KPN zijn in feite een sigaar uit eigen doos.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Je bent dan wel veel duurder uit ​@DominiRules en ​@Michel.uit.Arnhem , want die zogenaamde gratis combivoordelen bij KPN zijn in feite een sigaar uit eigen doos.

Ach ja, het is maar hoe je ernaar kijkt natuurlijk.
Ik heb alles bij KPN van vast glasvezel internet tot mobiel abonnement, en profiteer dus van combivoordelen waar ik zelf blij mee ben.  

Daarnaast kun je KPN 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bellen, bij storingen of technische problemen, wat ik persoonlijk belangrijk vindt.
Dat mag wat mij betreft wat enkele euro’s meer kosten.

Iedereen moet daar zelf zijn keuze in maken.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 30, 2026

Hallo ​@DominiRules ,

Op deze pagina kun je je aanmelden voor Simyo Compleet:

https://www.simyo.nl/klantenservice/compleet-activeren

Je krijgt dan vanuit Simyo een voordeel (extra data) op jouw mobiele abonnement. 

Vanuit KPN ontvang je geen voordelen op jouw thuisabonnement als je (alleen) een mobiel abonnement hebt bij Simyo. Je kunt bij KPN je daarom niet aanmelden met jouw Simyo-nummer voor Combivoordeel.

• May 30, 2026

Daarnaast kun je KPN 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bellen,

Maar schriftelijk bellen niet, dat valt me dan weer tegen van KPN😎 ​@Michel.uit.Arnhem 

• Wijsgeer
  • May 30, 2026

Daarnaast kun je KPN 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bellen,

Maar schriftelijk bellen niet, dat valt me dan weer tegen van KPN😎 ​@Michel.uit.Arnhem 

Scherp!