Skip to main content

Beste KPN,

Over 3,5 maand loopt mijn mobiele telefoon abonnement af, en dan wil ik naar simonly.Maar wanneer kan ik dat aansluiten?

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hi @Drieoortje! 120 dagen voorafgaand van het einde van je contract kun je je contract verlengen. Drie maanden dus. De verlenging gaat in per einddatum huidige contract. :hugging:


Dankjewel voor je antwoord,maar wat ik eigenlijk wilde weten is wanneer je kunt veranderen van huidig telefoonabonnement naar simonly?Mijn abonnement loopt namelijk af in maart '21.


Vanaf dat moment. Pas wanneer je abbonement is verlopen. Nu kan je wel alvast je keuze doorgeven. Sommige doen dit, omdat ze er dan nu al een telefoon bij krijgen. Ik zou afwachten tot er een leuke sim only aanbieding komt.


Beste Jeroen,

Dankjewel voor je bevestigende antwoord.Heb zojuist ook  telefonisch contact gehad met uw collega, en zij kon mij vertellen dat ze een simonly aanbieding voor me in petto had die dan in maart in zou gaan.Alleen melden ze mij even later dat er een afwijzing was.Ze kon niet zeggen waarom,omdat dat privé was?,Maar dat ging ze nu uitzoeken, en dan kreeg ik nog een mail over ongeveer 2 uur.


Helemaal prima. Om welk aanbod gaat het dan. Ik denk dat de huidige prijzen nog wel wat scherper zouden mogen, maar goed ik kan ook niet in de toekomst kijken. Ik ben trouwens een tevreden klant en geen medewerker.


Oh..... sorry 😁,dat was met afname van 2 GB  en 2 GB extra, onbeperkt bellen/sms .Maar dat is afwachten nu,i.v.m de afwijzing.Maar nogmaals dankjewel voor je antwoord, en ook een fijne dag 😉


.Alleen melden ze mij even later dat er een afwijzing was.Ze kon niet zeggen waarom,omdat dat privé was?

Dat zou kunnen. Je kunt pas 120 dagen of korter voor de einddatum je nieuwe abo regelen. Je hebt het nu over 3½ maand en dat is meer dan 120 dagen.

NOTA BENE: als je huidige abonnement je bevalt kun je dat vanaf maart ook gewoon door laten lopen. Mijn vorige abo liep 8½ jaar…. dat was een abo met minimum looptijd van 1 jaar.


.Alleen melden ze mij even later dat er een afwijzing was.Ze kon niet zeggen waarom,omdat dat privé was?

Dat zou kunnen. Je kunt pas 120 dagen of korter voor de einddatum je nieuwe abo regelen. Je hebt het nu over 3½ maand en dat is meer dan 120 dagen.

NOTA BENE: als je huidige abonnement je bevalt kun je dat vanaf maart ook gewoon door laten lopen. Mijn vorige abo liep 8½ jaar…. dat was een abo met minimum looptijd van 1 dankjewel voor je reactie,maar het is mij meer te doen om financiële redenen dat ik simonly wil nemen.😉

 


het is mij meer te doen om financiële redenen dat ik simonly wil nemen.

Je huidige abonnement loopt als de afbetaling van je telefoon is geëindigd vanzelf door als sim-only abonnement. Het maandbedrag voor je phone vervalt automatisch.

Je hebt nu feitelijk “sim-only + telefoonlening” en dat wordt vanzelf “sim-only”.


het is mij meer te doen om financiële redenen dat ik simonly wil nemen.

Je huidige abonnement loopt als de afbetaling van je telefoon is geëindigd vanzelf door als sim-only abonnement. Het maandbedrag voor je phone vervalt automatisch.

Oké,ja nu snap ik het.Maar ik wacht even de e-mail van KPN af.En dan kijk ik wel wat mogelijk is.


Reageer