Skip to main content

Goedeavond,

Mijn contract loopt over ongeveer een maand af. Zijn er goede aanbiedingen (Black friday acties) om het te verlengen?

 Ik hoor het graag.

 

Mvg. M. Fatchati

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Daar gaat KPN nu nog niets over zeggen.


Wanneer dan?


Wanneer dan?

Een week van tevoren ofzo. Denk ik.


Hoi Allemaal en @Nick83 

Misschien wel weer een …….. bij een nieuw 3-jarig KPN One abonnement.
BRON: Hier
In dat geval breken er weer mooie tijden aan op het forum.:joy:


KPN One is toch een zakelijk abonnement? 


Hoi @Nick83 ,

Te snel weggezet, maar je hebt gelijk.
Ga ik op dat forum meelezen.

 


Hallo @MosFat, bedankt voor jouw vertrouwen in KPN! Dat doet ons goed. Zeker hebben we dit jaar weer Black Friday deals. We vieren Black Friday zelfs een week lang!


Beste Denise,

Het mailtje over black friday heb ik inmiddels al gehad. Ik hoopte eigenlijk dat ik net als vorig jaar een persoonlijk aanbieding zou krijgen of is KPN alleen bereid om persoonlijke aanbiedingen te doen als je je contract bij KPN beëindigt.

Mvg. MosFat


Je kunt in onze verlengshop kijken voor jouw persoonlijke aanbod. Je kunt ons natuurlijk ook altijd bellen op 0800 0402. :blush:


Ik heb mijn mobiel nummer ingevuld in "onze verlengenshop" en ik kreeg de volgende melding: "Helaas, je kunt nog niet verlengen. Ga naar MijnKPN. Daar zie je de datum waarop dit wel kan" terwijl mijn contract 17 december afloopt.


Ik heb mijn mobiel nummer ingevuld in "onze verlengenshop" en ik kreeg de volgende melding: "Helaas, je kunt nog niet verlengen. Ga naar MijnKPN. Daar zie je de datum waarop dit wel kan" terwijl mijn contract 17 december afloopt.

Hallo @MosFat , staat die datum van 17 december inderdaad als einde contractdatum in MijnKPN?

 


Ja die datum staat inderdaad als einde contract op mijn KPN