Skip to main content
Vraag

Geen bereik op 1 locatie, Odido en Vodafone wel

• May 26, 2026
  • 7 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik heb geen bereik op een bepaalde locatie terwijl anderen met Odido of Vodafone een prima bereik hebben. Ik kon eerder met vodafone prima een TV-programma streamen, nu niet eens meer een whatsapp bericht sturen of teletekst bekijken. Terwijl ik juist ben overgestapt naar KPN omdat ze een goed netwerk zouden hebben!!!

De LOCATIE IS:  52°32'03.7"N 4°38'35.4"E

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • May 26, 2026

Hier dus:

De coördinaten 52°32'03.7"N 4°38'35.4"E!--tgqphd|[]--> (decimaal: \(52{,}534361, 4{,}643167\)) liggen in de Nederlandse provincie Noord-Holland, in de duinen tussen Schoorl!--tgqphd|[]--> en Camperduin!--tgqphd|[]-->. [1]!--tgqphd|[]-->

De locatie ligt specifiek in het natuurgebied Schoorlse Duinen!--tgqphd|[]--> (gemeente Bergen), nabij de Hargerduinen en het fietspad langs de N510.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 26, 2026

Hallo ​@MartinKnirb ,

In het prachtige duingebied tussen Schoorl en Camperduin is het mobiele netwerk van KPN inderdaad niet optimaal. 

Dit kun je zelf zien op de dekkingskaart:

https://www.kpn.com/netwerk/dekkingskaart

Als je jouw telefoon in de instellingen zet op 4G of 2G, dan wordt het iets beter. Maar nog steeds zul je merken dat er niet in heel Nederland dekking is. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 26, 2026

Dank je wel voor de tip maar de juiste locatie, volgens google maps is ;

52.53425013894395, 4.6432037110211555

Dat is achteraan de camping geversduin. Maar kan KPN hier niets aan doen, zoals Odido en Vodafone dat wel kunnen, Ik baal als een stekker dat ik totaal niets kan streamen o.i.d. 

mmmmm, Als ik dat geweten had…...

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 26, 2026

Ik kan dit niet volgen. Je had een uitstekend bereik op de gewenste locatie. Dan was er toch geen reden om over te stappen?

Tenzij je thuis ook kpn & tv hebt en zo van Combivoordeel profiteert. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 26, 2026

Dat klopt Peter, Ik ben overgestapt naar KPN TV en met combivoordeel leek dat aantrekkelijk!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 26, 2026

Maar ja, ik ging er van uit dat KPN het beste netwerk heeft, zoals ze zelf altijd adverteren.!

Niet overal dus, helaas pindakaas!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 26, 2026

Prachtige site https://www.campinggeversduin.nl/

Maar nergens een adres te vinden. Apart.