Skip to main content
Vraag

Wanneer krijg ik mijn geld terug na annulering en inleveren toestel?

• May 27, 2026
  • 5 reacties
  • 46 keer bekeken

Hallo, Op 13 mei 2026 heb ik mijn toestel ingeleverd in de KPN winkel, een annulerings email gehad maar KPN winkel weigert mij verder te helpen. Toestel is al terug gestuurd door KPN winkel. De 14 dagen voor de verwerking en terugbetaling zijn inmiddels verstreken. Ik wil mijn geld nu terug. Het gaat om een bedrag van €150,89.

ik heb nu hulp nodig! 

Mvg

Mevr Wessels

5 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 28, 2026

Hallo ​@Fairynice ,

Je gaat ongetwijfeld binnenkort jouw geld terugkrijgen. Maar hier kan niemand zien wanneer dat gaat gebeuren.

Je kunt het wel vragen aan de KPN klantenservice. 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: InstagramFacebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2026

Oke bedankt. Wat kan ik wel benoemen zodat u gelijk inzage heeft om mij verder te helpen met deze urgente kwestie? 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 28, 2026

Ik heb geen inzage in jouw dossier. De klantenservice wel, daarom verwijs ik jou daar naartoe.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2026

Oke wat heeft het van nut dan om hier mijn vraag te stellen? De klantenservice geeft altijd zoveel verschillende antwoorden wat best bijzonder is en ik weet nog steeds niet waar ik aan toe ben. Heel frustrerend.  

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hi ​@Fairynice,

Noordzee is een klant van KPN, net als jij. Onze community geeft klanten de gelegenheid om vragen aan elkaar te stellen en elkaar te helpen met allerlei kwesties, en daarnaast zijn er ook KPN medewerkers zoals ik aanwezig. Wij zijn echter niet hetzelfde als de klantenservice, en kunnen hier niet alle vragen behandelen. Ik kan uitleggen wat de standaard procedure is voor het terugbetalen na een annulering, maar volgens mij weet je al precies hoe dat zit. Als je voor jouw specifieke situatie wil weten wanneer je het terug kunt verwachten, dan ben je beter af bij een collega van de rechtstreekse klantenservice. Dit zodat er met je meegekeken kan worden, na een verificatie die we hier via de community niet uit kunnen voeren. Dit kan online via  Facebook en Xmaar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!