Skip to main content

Vraagje, ik heb een nieuwe IPhone en wil mijn voicemail inschakelen. Ik heb door te bellen naar 1233 mijn welkomswoorden ingesproken, notificaties geactiveerd. Als ik nu naar voicemail ga krijg ik het bericht “om voicemail op te halen, moet je eerst een wachtwoord en begroeting instellen. Ik klik vervolgens op configuratie en kies mijn voicemailwachtwoord. Ik tik dit tweemaal in en dan verschijnt Voicemail niet beschikbaar, geen verbinding mogelijk, probeer het later opnieuw. Dit bericht krijg ik na twee weken nog steeds. Wat is hier aan de hand en hoe kan ik dit verhelpen?

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt korigineel topic]

@Thijsthee kijk eens op deze pagina van Apple om voicemail in te stellen op je IPhone. 


Hi @Thijsthee

Ben je verder gekomen met de tip van Hoopvol? Werkt je voicemail nu zoals het zou moeten werken?


Helaas niet, deze pagina had ik zelf ook al gevonden.


@Thijsthee had je onderstaande website al gevonden met mogelijke oplossingen. 
 

Website


Bedankt voor de tip hoopvol. Als ik WIFI gebruik lukt het niet met voicemail, als ik via mobiel bellen werk lukt het wel. Dit betekend wel dat de voicemail via WIFI niet werkt en via mobiel bellen wel. 


Het instellen van de voicemail, de tutorial, doe je eenmalig door naar 1233 te bellen.
 

Vraagje, ik heb een nieuwe IPhone en wil mijn voicemail inschakelen. Ik heb door te bellen naar 1233 mijn welkomswoorden ingesproken, notificaties geactiveerd.

Wat krijg je nu te horen als je naar 1233 belt? Kom je dan in het hoofdmenu of moet je dan nogmaals de tutorial doorlopen?
 

Als ik nu naar voicemail ga krijg ik het bericht “om voicemail op te halen, moet je eerst een wachtwoord en begroeting instellen. Ik klik vervolgens op configuratie en kies mijn voicemailwachtwoord. Ik tik dit tweemaal in en dan verschijnt Voicemail niet beschikbaar, geen verbinding mogelijk, probeer het later opnieuw.

Hoe ga je precies naar de voicemail?

Als ik WIFI gebruik lukt het niet met voicemail, als ik via mobiel bellen werk lukt het wel. Dit betekend wel dat de voicemail via WIFI niet werkt en via mobiel bellen wel. 


Deze snap ik niet helemaal. Wat lukt er precies niet via de wifi met de voicemail? Bellen naar 1233?​​​​​​