Skip to main content
Vraag

Ouderlijk toezicht wifi werkt niet volgens ingesteld schema

• April 17, 2026
  • 1 reactie
  • 10 keer bekeken

Ik wil graag een tijd instellen waarop mijn kinderen op wifi mogen

Via ouderlijk toezicht, weekschema, kies ik het apparaat  dit gaat goed  maar als ik onder het kopje: “wifi aanzetten op deze dagen” de dagen kies en de tijdstippen invul waarop wifi het wel mag doen, doet wifi het juist niet. Als ik het schema dan uit zet, heeft het aparaat wel weer wifi!

Als ik dan wil instellen dat ze wel wifi hebben gedurende dag (dus de tijden ingevuld dat deze van avond naar ochtend gaan) pakt hij het schema niet….

hoe stel ik nou in dat bepaalde apparaten van 7:00 tot 22:00 wel wifi hebben en van 22:00 tot 7:00 niet???

1 reactie

rvk01
Slimmerik
  • April 17, 2026

Je doet het zeker via de app? Ja, daar zitten behoorlijk wat fouten in. Daar zijn ze wel mee bezig maar dat zeggen ze al maanden. 

Het label wifi aanzetten op deze dagen moet eigenlijk uitzetten zijn. Verder kun je geen tijd over 00:00 heen zetten. De bedoeling is dan dat je 22:00 - 00:00 ingeeft en 00:00 - 07:00. Dus in twee regels. Met het bijkomende problemen dat de app de 00:00 helemaal niet pakt. Die dan moet je tot het voor 00:00 opgeven.

Mijn advies... die het niet via de app maar via de router zelf op 192.168.2.254 (of waar jou router ook op staat). Login gegevens staan achterop. Daar kun je onder beveiliging > ouderlijk toezicht de schemas veel beter en duidelijker instellen. De app is gewoon brak/kapot.