Skip to main content

BBC NL+ app start niet op

• May 21, 2026
  • 9 reacties
  • 114 keer bekeken

BBC NL+ zou nu beschikbaar moeten zijn, maar de app werkt niet.

We hebben de juiste ontvangers; deze ook al opnieuw opgestart.

Weet iemand een oplossing?

Admin: afgesplitst & eigen topic voor aangemaakt

9 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 21, 2026

Helaas hebben momenteel meer klanten dit probleem. Een oplossing is er nog niet. Vaak werkt het de volgende dag weer.

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@jasjan, welkom bij de community! Op dit moment zijn er inderdaad meer meldingen bekend van klanten die hier tegenaan lopen, dus dank voor het melden. 🙂

Ook ik durf niet te zeggen waar dit aan ligt, maar het is in elk geval gemeld.. Mocht hier een oplossing of update voor komen, dan zal ik het delen in dit topic! 

Nogmaals dank voor het melden en hopelijk werkt de app snel weer zoals het hoort! Kan je het hier ook melden als de app het opeens weer doet? 😊

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 29, 2026

Hij doet het!

Serenay van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Super fijn om te lezen dat de app het weer doet! 😊

Ben ik nog wel benieuwd: deed de app het opeens weer uit zichzelf, of heb je bijvoorbeeld nog een herstart van de TV+ Box uitgevoerd voordat het werkte?

Dank voor het terugkoppelen in ieder geval. Fijn dat je weer kunt kijken! 🙂

• Nieuwkomer
  • June 2, 2026

De BBC nl app is er bij mij mee opgehouden, met veel pijn en moeite start hij op  krijgt dan een heel groen scherm met links het menu .kan er niks mee. Alle trucjes geprobeerd opnieuw opgestart enzovoort. Het is leuk om zoiets aan te bieden en autorollen wat ik waardeer maar dan moet hij het wel doen

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 2, 2026

Helaas gebeurt het vaker. Het is nog in onderzoek. Wat lastig is omdat het vaak na enkele dagen spontaan weer werkt. 

Er zijn meerdere topics. In deze is het ook spontaan weer gaan werken. 

Bron afbeelding een van de topics. Ook in dit topic is ie weer spontaan gaan werken. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • June 2, 2026

Laat ons nou hetzelfde zijn overkomen.

Eergisteren nog lekker naar 'London Kills' gekeken, gisteren startte de app pas na drie of vier pogingen op. Of eigenlijk: hij start wel maar niet door. Floept vaak terug naar het hoofdscherm (Home).

Ook heb ik de gebruikelijke trucs uitgehaald. Inclusief deïnstalleren, box herstarten en opnieuw installeren. 

Uiteindelijk deed ie het wel maar dat was een uurtje geleden. We hebben maar een spelletje gespeeld.

Voor de duidelijkheid: alle andere apps die we gebruiken doen het gewoon altijd.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 3, 2026

Helaas was ook mijn vreugde van korte duur…sinds gisteren ligt de app er weer uit.

Jammer als iets expliciet aangekondigd wordt als een nieuwe aanwinst, maar niet blijkt te werken (en al langere tijd niet als ik eerdere berichten goed begrijp).

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 3, 2026

Ik heb sinds de introductie nog geen problemen met de app. Daarom is het probleem/oorzaak zo lastig. En oplossing dus ook.