Skip to main content

Wat vind jij van de Product Detail Pagina’s in MijnKPN?

• May 7, 2026
  • 8 reacties
  • 129 keer bekeken
Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18

Bij KPN zijn we regelmatig benieuwd naar wat onze klanten vinden van onze diensten en hoe we die kunnen verbeteren. Daarom vragen we af en toe om mee te denken of mee te testen en nu horen we graag jullie input over de Product Detail Pagina’s in de MijnKPN app!

Product Detail Pagina's in de MijnKPN app

We zijn binnen KPN bezig met het verbeteren van de Product Detail Pagina’s (PDP’s) in de MijnKPN app (voor Mobiel, Internet en TV). Gebruik je MijnKPN? Dan ben je deze pagina’s zeker wel eens tegengekomen. We willen ze overzichtelijker en gebruiksvriendelijker maken, en daarbij kunnen we jouw input goed gebruiken! 

Zo ziet een Product Detail Pagina eruit:

Vul je onze enquête in?

We zijn benieuwd naar jouw mening. Daarom hebben we een korte enquête gemaakt (± 3 minuten, 9 vragen).
Het invullen kost maar een paar minuten.

De enquête staat open tot en met 21 mei 2026. We verzamelen alle input en koppelen later terug wat we ermee gaan doen.

Alvast bedankt voor het meedenken! 

8 reacties

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Wat mij even enorm opviel is dat de vraag eerst is waar maak ik het meest gebruik van maak en daarna komen we op een bepaald punt vooral uit op het onderdeel van de Internet verbinding.

Ik koos voor Mobiel als meest gebruikte optie. Uiteraard snap ik dat de vragenlijst vaste vragen bevat, maar het idee voor mij is dat je vragen gaat beantwoorden over het onderdeel dat je het meest gebruikt.

RonaldM01
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • May 7, 2026

Blijft toch uitzonderlijk volgens mij om zo mee te kunnen denken, via dit soort onderzoeken en natuurlijk het testforum! 

Forum|alt.badge.img+8
  • Helper
  • May 7, 2026

Vragenlijst ingevuld. Leuk om hieraan mee te mogen doen! 😊

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • May 7, 2026

Super interessante vragen! Uiteraard ingevuld

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • May 7, 2026

Wat mij even enorm opviel is dat de vraag eerst is waar maak ik het meest gebruik van maak en daarna komen we op een bepaald punt vooral uit op het onderdeel van de Internet verbinding.

Ik koos voor Mobiel als meest gebruikte optie. Uiteraard snap ik dat de vragenlijst vaste vragen bevat, maar het idee voor mij is dat je vragen gaat beantwoorden over het onderdeel dat je het meest gebruikt.

Dank voor je feedback, ​@MandersOnline! Dat nemen we zeker mee voor een volgende keer!

Blijft toch uitzonderlijk volgens mij om zo mee te kunnen denken, via dit soort onderzoeken en natuurlijk het testforum! 

Bedoel je dat je het extra leuk vindt om via dit soort onderzoeken mee te denken, ​@RonaldM01? Dus uitzonderlijk leuk? 

Alpha89
Helper
Forum|alt.badge.img+5
  • Helper
  • May 7, 2026

Ingevuld! Goede vragen. Ook top dat je aan het eind algemene feedback kon geven over de app.

RonaldM01
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • May 7, 2026

@Shyrin van KPN jazeker, uitzonderlijk leuk om mee te mogen denken/doen. 

Kerkdriel
Helper
Forum|alt.badge.img+4
  • Helper
  • May 7, 2026

Yes, ingevuld. Nu de snelheid van laden nog verbeteren van “Mijn wifinetwerk” (al eerder gemeld)