Skip to main content
Beantwoord

Wanneer is de Google Pixel Watch 4, 45mm, zilver/porselein weer leverbaar?

• May 31, 2026
  • 4 reacties
  • 24 keer bekeken

Juultje68
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1

Momenteel is alleen de 41mm versie van de Google Pixel Watch 4, in het zwart, verkrijgbaar. Maar ja, die wil ik niet. Komt de 45mm versie in het zilver/porselein nog terug? Zo ja, wanneer ongeveer? 

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@Juultje68 en bedankt voorjouw bericht!

Ben dit meteen even voor je na gaan kijken maar moet je in dit geval helaas teleurstellen 😞 Dit toestel bieden we momenteel niet aan en gaan we ook niet meer aanbieden. Waarschijnlijk niet het antwoord waar je op had gehoopt maar ik kan er met alle goede wil van de wereld niks anders van maken. Ik ga er vanuit dat je hiermee wel weet waar je aan toe bent en hopelijk lukt het je op een andere manier om alsnog aan dit type toestel te komen 🙏🏻

4 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 2, 2026

Goedemorgen ​@Juultje68 en bedankt voorjouw bericht!

Ben dit meteen even voor je na gaan kijken maar moet je in dit geval helaas teleurstellen 😞 Dit toestel bieden we momenteel niet aan en gaan we ook niet meer aanbieden. Waarschijnlijk niet het antwoord waar je op had gehoopt maar ik kan er met alle goede wil van de wereld niks anders van maken. Ik ga er vanuit dat je hiermee wel weet waar je aan toe bent en hopelijk lukt het je op een andere manier om alsnog aan dit type toestel te komen 🙏🏻

Juultje68
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Slimmerik
  • June 2, 2026

Bedankt voor de reactie. 

Maar wel vreemd dat deze smartwatch helemaal niet meer as geboden gast worden. Komt toch als één van de betere uit de test voor Android. 

Erg jammer. 

JanD
Superuser
  • June 2, 2026

Bedankt voor de reactie. 

Maar wel vreemd dat deze smartwatch helemaal niet meer as geboden gast worden. Komt toch als één van de betere uit de test voor Android. 

Erg jammer. 

KPN moet een keus maken uit de hoeveelheid aangeboden mobieltjes en smartwatches, verder is het geen core-business van KPN, vandaar de beperkte keus.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 2, 2026

Toch graag gedaan ​@Juultje68 en mocht je in de toekomst weer eens vragen hebben of ergens niet uitkomen, laat het dan ook vooral weer weten!