Multisim Galaxy Watch 5 LTE Het lukt me helaas niet om Multisim op mijn Galaxy Watch 5 LTE te activeren. Ik heb van alles geprobeerd en vele internetfora bekeken naar mensen met dezelfde problemen, maar helaas alles zonder resultaat. Huidige situatie: S23 Ulta dualsim Prive KPN fysieke SIM Zakelijk KPN eSIM Galaxy Watch 5 LTE (SM-R905F) Ik krijg diverse errors: Foutcode 1: KPN biedt geen mobiele abonnementen voor horloges aan Foutcode 2001 Foutcode 3001 Foutcode 4001 Het lijkt erop dat het horloge geen verbinding kan maken met de serviceprovider (KPN), dus het stappenplan dat KPN biedt werkt niet op mijn horloge. Mogelijk dat de QR-methode wel werkt, maar die biedt KPN niet? Ik heb tevens Call Forwardering uitgeschakeld en 2e sim uitgeschakeld. Bij Instellingen Galaxy Wearable, Over Galaxy Wearable, Module Test, eSIM test, eSIM Features Test Module laat helaas niet KPN als operator zien. Ik ben ten einde raad en vind het zonde om maar een ander horloge te kopen. Wie heeft de gouden tip om dit werkend te krijgen?