Skip to main content
Beantwoord

Garantiebewijs Dyson stofzuiger kwijt

• May 13, 2026
  • 13 reacties
  • 83 keer bekeken

Hallo, 

Ja  dat probleem ondervind ik dus ook al, ik kan het nergens terug zien.

Er zat ook een brief bij de Dyson stofzuiger, echter heb ik deze per ongeluk weggegooid en nu blijkt dat het de garantiebewijs is?!  Contact opgenomen met KPN hun sturen me door naar Dyson..en die sturen me weer door naar KPN.

Hoe kom ik nu aan mijn garantiebewijs of code waarmee ik de Dyson kan regristreren?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@27376, zoals je ziet heb ik een nieuw topic voor je aangemaakt. 

Je vraag gaat over iets heel anders. Als ik het goed begrijp ben jij je garantiebewijs kwijtgeraakt van de Dyson stofzuiger. 

Dit kun je binnen een jaar na verzending opnieuw aanvragen door contact op te nemen met 088-6237006. Hou dan uiteraard je klantgegevens bij de hand. 

13 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 12, 2026

Bij het abonnement heb ik de V10 stofzuiger gekregen maar ik ben het briefje kwijt voor de garantie 

Admin: samengevoegd met bestaand topic

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 13, 2026

Hi ​@27376, zoals je ziet heb ik een nieuw topic voor je aangemaakt. 

Je vraag gaat over iets heel anders. Als ik het goed begrijp ben jij je garantiebewijs kwijtgeraakt van de Dyson stofzuiger. 

Dit kun je binnen een jaar na verzending opnieuw aanvragen door contact op te nemen met 088-6237006. Hou dan uiteraard je klantgegevens bij de hand. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 13, 2026

Hi Alex,

Ja dat zou je denken!

Ik heb het nr gebeld maar ze kunnen me dat niet nogmaals versturen. zodoende werd me ook verteld dat ik dan met Dyson contact op moet nemen en die zeggen weer dat ik bij KPN moet zijn! Nou, van het kastje naar de muur!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Voor de zekerheid, je hebt de stofzuiger minder dan 1 jaar geleden ontvangen neem ik aan? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 15, 2026

Hi Alex. Ik ga dit na t weekend even naar kijken en invullen. Ik kom hierop terug! Alvast bedankt

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Komt goed uit aangezien ik er zelf ook niet ben, ik lees het later!

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 19, 2026

Hi Alex 

Zojuist heb ik de relevante info ingevuld 😊

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Dankjewel, ik heb alles gevonden en heb de vraag hier uitgezet. Ik kom hier zo snel mogelijk op terug. 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

@27376, dit was een onterechte doorverwijzing bij de telefonische ingang. Mijn excuses. Als het goed is heb je nu een nieuw bewijs gekregen. Zou je dit kunnen bevestigen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 24, 2026

Hi Alex, ja ik heb via mail een bevestiging gehad alleen weet ik dus niet of dit als garantie geldt...

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Hi Alex, ja ik heb via mail een bevestiging gehad alleen weet ik dus niet of dit als garantie geldt...

Je kunt dit als garantiebewijs gebruiken. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • May 25, 2026

Top! mag ik je hartelijk danken!🤗

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27

Vooruit, ga je gang. 😊

Je weet me hier te vinden mocht het nodig zijn.