Eerder dan verwacht is inmiddels ook iOS live met de nieuwe release.
In het kader van durf te vragen (en melden): op mijn 13 mini kan ik onder ontdek geen selectie van Teams maken. Geen hartje, helemaal niets. Is al een tijdje zo en dus ook in deze update. Ik had er een apart topic voor gemaakt maar geef het hier ook nog maar eens aan.
Wanneer is de update beschikbaar? Staat er hier nog niet bij.
Heb nu 08.57.02
Android
Als ik @Shyrin van KPN 's update goed lees zou ie klaar moeten staan, @PeterG . Wat doe je precies om hem te updaten?
Wat ik altijd doe.
Play Store openen
Op mijn hoofd klikken
Updates beschikbaar → details bekijken
Maar n.a.v. je reactie kijk ik er nu (18:27) en staat de update wel klaar. Die zal ik straks even uitvoeren. Automatisch wil het soms wel 2 weken duren…. (gek genoeg)
iOS update vanmiddag ook geïnstalleerd en werkt prima tot op heden wordt steeds stabieler ze zijn er nog niet helemaal maar de gekke dingen zijn wel weg die ik had
Wat ik altijd doe.
Play Store openen
Op mijn hoofd klikken
Updates beschikbaar → details bekijken
Maar n.a.v. je reactie kijk ik er nu (18:27) en staat de update wel klaar. Die zal ik straks even uitvoeren. Automatisch wil het soms wel 2 weken duren…. (gek genoeg)
Android eigenschap helaas hier op 3 verschillende test devices van het werk met android allemaal zelfde verhaal.
In het kader van durf te vragen (en melden): op mijn 13 mini kan ik onder ontdek geen selectie van Teams maken. Geen hartje, helemaal niets. Is al een tijdje zo en dus ook in deze update. Ik had er een apart topic voor gemaakt maar geef het hier ook nog maar eens aan.
Dag Roy. Dat zou toch zeker moeten kunnen. Heb je misschien een screenshot voor me over hoe het eruit ziet bij jou?
Dag Roy. Dat zou toch zeker moeten kunnen. Heb je misschien een screenshot voor me over hoe het eruit ziet bij jou?
Zie het aparte topic @Kasper QA TV
Hier was de app zelf nog op 8.56. Update niet kunnen vinden, uiteindelijk de app opnieuw geinstalleerd, en de oude app compleet verwijderd.
Ik heb automatisch update op de telefoon aanstaan, echter niet gelukt dus.