Skip to main content

TV+ app: update naar versie 08.47.01 voor Android

  • 11 June 2024
  • 21 reacties
  • 1287 keer bekeken

KPN TV+ app [smartphone & tablet] Update juni #2 2024 

KPN TV+ app 08.47.01 

Abonneer je op de Product Updates en blijf op de hoogte van de updates.

 

iOS liep tijdelijk voor op Android: dit wordt met deze update weer gelijk getrokken. De verbeteringen en bugfixes in deze update zijn uitsluitend voor Android. 

 

Wat zit er in voor Android?

We hebben een hotfix uitgebracht voor de Android gebruikers van de KPN TV+ app: versienummer (08.47.01) blijft ongewijzigd.

Goed om te weten dat wij een probleem hebben opgelost waarbij Android-gebruikers app crashes ondervonden bij het uitnodigen van een vriend. Er kan nu weer zonder problemen vrienden uitgenodigd worden in de app. 


Verder kunnen kijken waar je gebleven bent

Deze feature is nu ook toegevoegd voor Android! Nu eerst alleen op het hoofdaccount. 


Zoekfilter is aangepast

Bij het zoeken kun je nu filteren op de release-jaar van een film.

 

Verder

  • Vanaf nu is een Chromecast-verbinding mogelijk via een 4g/5g hotspot
  • Na het opnieuw openen van de app, wordt de Chromecast-verbinding vanaf nu onthouden
  • Je ziet nu icoontjes van streamingproviders onder de ‘Films en series’
  • PiP-issue voor de Google Pixel bij klikken op full screen is gefixt
     

 Extra leuke toevoeging:

We hebben een leuke Sports feature aan de app toegevoegd! Het is een beta, dus wellicht dat je iets opvalt wat er niet klopt (laat je feedback hieronder in een reactie achter!⬇️⬇️⬇️). Onder de knop ‘Ontdek’ zie je onder andere alles over het EK voetbal: een schema, welke landen wanneer spelen, de groepen met het aantal punten, een overzicht van de teams met wie er in elk team zit en nog veel meer! 
 

 

Vraag aan de community 

Wat vind je van de nieuwe icoontjes bij de filmtitels? Laat het ons weten in een reactie hieronder!

 

 

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update is begonnen op 13 juni 2024. 

Deze update is beschikbaar voor de TV+ app. Indien je op dit moment nog de ‘oude’ KPN TV app gebruikt, dan is deze update voor jou niet van toepassing. De uitrol van de nieuwe TV+ app verloopt gefaseerd en is nog niet voor iedereen beschikbaar.

Goed om te weten

Tijdens het EK (14 juni t/m 14 juli 2024) zullen er geen updates zijn.
Uiteraard blijven wij achter de schermen hard werken aan nieuwe verbeteringen.


Hoe controleer ik welke versie van de TV+ app heb?

Je kunt de versie van de TV+ app op de volgende manier checken:

  • Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app

 

Ik heb de update gekregen en ik heb een vraag, opmerking of probleem

Je mag hieronder reageren met je feedback en vragen over deze update.
Heb je andere vragen of lukt het niet om je probleem op te lossen? Maak dan een eigen topic aan. 

Icoontjes zijn heel handig!!

Zo zie je in 1 blik waar deze film te zien is.

 

Vind het er alleen niet zo mooi uitzien.

Het oogt heel druk ofzo.

Oplossing? Geen idee zo, wellicht de iconen iets kleiner?

En...bij Disney en HBO zijn de oude iconen/logo's gebruikt.

 

Verder weer top.

Verder kijken werkt hier ook.


Icoontjes zijn heel handig!!

Ik zou alleen wel willen dat alleen de ikonen getoond worden van streamingdiensten die je aangevinkt hebt.

En als een film alleen aangeboden wordt via streamingdiensten die je niet aangevinkt hebt, toon die film dan helemaal niet.

Zo heb ik alleen Netflix en heb ik dus ook niets aan films van andere streamingdiensten.

 


Kan weer prima gebruik maken vanaf de hotspot naar de tv zonder tussenkomst van mijn tablet.

Toppy


Mooi om te lezen @Witte Har 


We hebben een leuke Sports feature aan de app toegevoegd! Het is een beta, dus wellicht dat je iets opvalt wat er niet klopt (laat je feedback hieronder achter!⬇️⬇️⬇️). Onder de knop ‘Ontdek’ zie je onder andere alles over het EK: een schema, welke landen wanneer spelen, de groepen met het aantal punten, een overzicht van de teams met wie er in elk team zit en nog veel meer! Ik vind het zelf heel handig om zo'n overzicht te hebben😄.


We hebben een leuke Sports feature aan de app toegevoegd! Het is een beta, dus wellicht dat je iets opvalt wat er niet klopt (laat je feedback hieronder achter!⬇️⬇️⬇️). Onder de knop ‘Ontdek’ zie je onder andere alles over het EK: een schema, welke landen wanneer spelen, de groepen met het aantal punten, een overzicht van de teams met wie er in elk team zit en nog veel meer! Ik vind het zelf heel handig om zo'n overzicht te hebben😄.

Had deze bij de IOS reactie neergezet.

Maar gelukkig heb ik geen appel dus deze mag hier:

 

Zeker handig!

 

Alles bij de hand.

 

Feedback: tijd staat in 12 uurs tijd met Pm😊 dit is handiger in 24 uurs tijd


Ik wil helemaal geen films zien van de streamingsdiensten maar van KPN pluspakket. Helaas is dit niet mogelijk in de app. Ik vind het geen verbetering maar juist een vermindering


Hi,

de nieuwe versie van de app zien er top uit.

Wat ik nog mis is dat je een zender kan selecteren in de TV Gids en dan alleen door die zender scrollen qua datum en tijd. Dus vanavond is er een serie op NPO 2, die ik graag wil opnemen, dan zou ik graag NPO 2 willen selecteren en dan door de programma's scrollen tot ik het programma heb gevonden dat ik wil opnemen.


@Herbert1341 Bedankt voor je feedback, nemen we erbij mee 🙂


Wat een verslechtering van de App. Ik vind de gids verschikkelijk onhandig ten opzichte van de vorige versie. De rest van de update vind ik wel aardig. Maar de gids vind ik ronduit verschikkelijk onhandig


We hebben een hotfix uitgebracht voor de Android gebruikers van de KPN TV+ app: versienummer (08.47.01) blijft ongewijzigd.

Goed om te weten dat wij een probleem hebben opgelost waarbij Android-gebruikers app crashes ondervonden bij het uitnodigen van een vriend. Er kan nu weer zonder problemen vrienden uitgenodigd worden in de app. 


Hi,

de nieuwe versie van de app zien er top uit.

Wat ik nog mis is dat je een zender kan selecteren in de TV Gids en dan alleen door die zender scrollen qua datum en tijd. Dus vanavond is er een serie op NPO 2, die ik graag wil opnemen, dan zou ik graag NPO 2 willen selecteren en dan door de programma's scrollen tot ik het programma heb gevonden dat ik wil opnemen.

Was mogelijk op app op iPhone. Nu niet meer. Een formidabel gemis. Ervaar dat dagelijks. Kom op kpn herstel dit!


Ik heb sinds terugkomst van vakantie 17 juni enorm veel problemen!

grootste zijn: Ned 1 2 3 zijn niet te bekijken! Tv laat even 1 sec spelend beeld zien en bevriest dan het beeld en blijft het ‘bevroren’… erg fijn🤨 met deze sportzomer! Geen voetbal en nu ook geen tour …

‘ik kan niet zien welke versie ik heb:

  • “Ga naar profiel
  • Instellingen (tandwiel rechtsboven)
  • Hulp en ondersteuning
  • Onderaan staat de versie van de app”

ik heb géén hulp en ondersteuning staan! En ook geen  versie van de app… grrr

Gelukkig komt er eind van de week een monteur…

Zelf denk ik dat het kast van TV+ niet helemaal lekker is cq defect is…

maar misschien komt het door de nieuwe versie????


Waar zit de knop voor ondertiteling met deze update?  Kan hem op geen enkele manier vinden op de app.


Waar zit de knop voor ondertiteling met deze update?  Kan hem op geen enkele manier vinden op de app.

Het programma dat je wil kijken starten, de eerste seconden (te herhalen door op het scherm te tikken), verschijnt het tandwieltje. Hieronder zit de aan/uit schuif voor de ondertiteling. 


Waar zit de knop voor ondertiteling met deze update?  Kan hem op geen enkele manier vinden op de app.

Het programma dat je wil kijken starten, de eerste seconden (te herhalen door op het scherm te tikken), verschijnt het tandwieltje. Hieronder zit de aan/uit schuif voor de ondertiteling. 

Gevonden @Piair ?? 😉


Ja voordat ik aan de Chrome cast verbind, kan ik ondertiteling aanzetten. Maar tijdens het streven lukt dat niet. Dat is onhandig.


Ja voordat ik aan de Chrome cast verbind, kan ik ondertiteling aanzetten. Maar tijdens het streven lukt dat niet. Dat is onhandig.

Toch even melden bij de ontwikkelaars? @Remco van KPN en @Shyrin van KPN lezen mee. ‘streven’ zal streamen zijn neem ik aan 🙂.


Ja voordat ik aan de Chrome cast verbind, kan ik ondertiteling aanzetten. Maar tijdens het streven lukt dat niet. Dat is onhandig.

Toch even melden bij de ontwikkelaars? @Remco van KPN en @Shyrin van KPN lezen mee. ‘streven’ zal streamen zijn neem ik aan 🙂.

En "streamen" zal op zijn beurt dan weer "casten" zijn want naar een Chromecast cast je en naar een Airplay apparaat stream je.


Klopt helemaal!


Dank voor het melden @Piair, we gaan er even een balletje over opgooien bij de ontwikkelaars!