@Erik van KPN 12 december = 12 januari?
Piet.
Ik denk dat 12 december 12 januari moet zijn!
Mooi, zie hem graag tegemoet.
En goed om te lezen dat het opstart probleem dat velen hebben ook meteen wordt opgelost.
Complimenten aan het KPN team.
Datum aangepast, kopieer-plak foutje, gebeurt ons vaker
Ik was te vroeg met reageren maar update is er nog niet vannacht pas zo te lezen.
Dacht dat ik hem al geüpdatet zag maar keek niet goed.
En ook aangezien me box aan was geweest zag ik in me logs.
Mooi dat de oorzaak gevonden is en dat er snel een oplossing komt in de vorm van deze update.
Hopelijk is het ook duidelijk geworden of de oorzaak voorkomen had kunnen worden als leermoment voor de toekomst. Ik vind het in ieder geval positief dat er hulp werd gevraagd en ook geboden. Duim omhoog!
Ik ben op zich wel erg benieuwd naar wat hier nu is fout gegaan….. Kan KPN wat (technische) details geven?
Mooi dat het is opgelost en nog best snel ook.
12 december, 12 januari.…
Er staat helemaal geen datum in het bericht. Afgezien van de eerste uitrol bij geselecteerde klanten vannacht.
Om 01.45 uur update ontvangen
Hier ook op alle 3 de ontvangers ontvangen maar merk geen verschil had gelukkig het probleem niet.
12 december, 12 januari.…
Er staat helemaal geen datum in het bericht. Afgezien van de eerste uitrol bij geselecteerde klanten vannacht.
Die stond er wel. Er stond dat als je hem na 12 december nog niet had dat je dan de update zelf kunt starten via …
Erik had dat al aangepast. (Klik)
Ik ben op zich wel erg benieuwd naar wat hier nu is fout gegaan….. Kan KPN wat (technische) details geven?
Weten wij, op dit moment, ook niet. Ik durf niet te zeggen of wij hier nog inhoudelijke informatie over gaan krijgen, en of we dat dan ook mogen delen. Maar als dat zo is, dan doen we dat.
Wordt met deze update ook het happeren met kort zwart beeld opgelost?
Deze update is expliciet voor het trage opstarten. Verder zitten er geen andere veranderingen in.
Haperingen in beeld wijzen vaak op een probleem met de verbinding. Als jij hier op dit moment veel last van hebt, dan is het handiger om een eigen topic aan te maken daarvoor zodat we met je kunnen meedenken en -kijken naar jouw thuissituatie.
Wordt hiermee ook het probleem opgelost van de afstandsbedieningen die soms meerdere keren per dag opnieuw gekoppeld moeten worden?
Wordt hiermee ook het probleem opgelost van de afstandsbedieningen die soms meerdere keren per dag opnieuw gekoppeld moeten worden?
Deze update is expliciet voor het trage opstarten. Verder zitten er geen andere veranderingen in.
Zie ook bericht van Erik
Ook totaal tv heeft aandacht voor deze update.
Zie ook bericht van Erik
Zie ook bericht van Erik
Jammer, ik heb me een paar maanden geleden laten verleiden tot het switchen naar TV +. De problemen moeten bekend zijn geweest bij de afdeling die me TV+ aangeraden heeft en toch laten ze klanten switchen. Ik had vooraf eigenlijk jaren lang geen enkel probleem. KPN, dit voelt als een miskoop.
Men is nog druk bezig met de oplossing voor de verbrekende afstandsbediening. Zodra die oplossing er is zal dat uiteraard worden aangekondigd.
Zit er in deze update ook een oplossing voor het haperen?. Bij mij valt telkens het geluid weg. zeg maar iedere 2 minuten een kleine geluidsonderbreking.
Zit er in deze update ook een oplossing voor het haperen?. Bij mij valt telkens het geluid weg. zeg maar iedere 2 minuten een kleine geluidsonderbreking.
Hier kan je het beste een eigen nieuwe topic voor maken.