Dynasty komt naar ONS! Welke tv-serie of programma blijft jou voor altijd bij?
In november zie je de iconische soapserie Dynasty uit de jaren ’80 op de zender ONS! ONS is dé zender voor iedereen die wel van een beetje nostalgie houdt.
Kijk vanaf 11 november naar Dynasty op ONS
De populaire serie Dynasty gaat over de rijke familie Carrington uit Denver, die een olie-imperium én een luxe leventje hebben. Met wel 217 afleveringen vol drama en intrige is Dynasty een echte klassieker!
Het wordt nog leuker: vanaf 11 november is de zender ONS voor iedereen te kijken, ook als je het Pluspakket nog niet hebt. Dus iedereen kan straks genieten van Dynasty en andere nostalgische programma’s! Meer info vind je op https://www.kijkbijons.nl/.
ONS vind je op kanaal 89. Kijk Dynasty elke werkdag om 19:00 uur.
Nu zijn we benieuwd: welke tv-serie of programma is voor jou écht onvergetelijk? Heb je vroeger ook Dynasty gekeken of is er een andere klassieker die je altijd bij zal blijven?
Deel je herinneringen en/of favorieten hieronder!
Bladzijde 2 / 2
@Erik van KPN Wanneer komt deze zender net als bij Ziggo in HD beschikbaar?
Ondanks de oudere series heb ik bij Ziggo gezien dat HD kwaliteit echt wel een verschil maakt.
Mee eens, @Gertjan Woudenberg . Bij NLZIET is ie 720p. Dat is mooier dan via kpn 576p.
Dat is op dit moment niet bekend. Het kan zijn dat dat later nog komt.
@Jasper van KPN Deze periode dat ONS open staat is een mooi moment om dit intern even door te geven en te realiseren.
We hebben beeld @Erik van KPN ,
bedankt.
@Jasper van KPN Deze periode dat ONS open staat is een mooi moment om dit intern even door te geven en te realiseren.
Dat doorgeven hebben we gedaan, maar daar is dus nog niets verder over bekend.
Online is ie nog niet beschikbaar @Jasper van KPN . Als ik ff spiek in het account van mijn moeder. Gaat gelijk van 83 naar 92. Slaat 89 nog over; ook niet zichtbaar in de gids in haar account.
Ca. 14:15
@Jasper van KPN Deze periode dat ONS open staat is een mooi mogelijk om dit intern even door te geven en te realiseren.
Zo is dat. Promoten is dan ook in de beste kwaliteit doorgeven. SD is niet meer van deze tijd indien HD beschikbaar is.
Wordt het beeld toch iets beter met die topseries zoals 'Allo 'Allo, The Love Boat en natuurlijk Dynasty. En als tip aankomende zaterdag de film: Are You Being Served?
Online is ie nog niet beschikbaar @Jasper van KPN . Als ik ff spiek in het account van mijn moeder. Gaat gelijk van 83 naar 92. Slaat 89 nog over; ook niet zichtbaar in de gids in haar account.
Dank je voor het testen, ik doe er meteen navraag over!
Ik heb een terugkoppeling @PeterG, het klopt inderdaad dat de zender niet online te kijken is. Dat was een foutje in de eerdere terugkoppeling die we kregen. Jouw moeder zal het via haar ontvanger wel kunnen kijken.
Oh okee. Hopelijk wel met opnemen.
Hallo @PeterG via https://tv.kpn.com/ kan ik wel online naar ONS kijken via de pc.
Tja jij hebt het pluspakket neem ik aan @JanD .
Nee @PeterG , dat heb ik niet, daarom schreef ik eerder begin van deze dag binnen dit topic dat kanaal 89 nog steeds niet actief is, nu wel sinds een paar uurtjes.
Nee @PeterG , dat heb ik niet, daarom schreef ik eerder begin van deze dag binnen dit topic dat kanaal 89 nog steeds niet actief is, nu wel sinds een paar uurtjes.
Okee. Dan werkt het via tv.kpn.com kennelijk alleen als je op je thuis adres bent @JanD . Ik log in op mijn moeders account, maar dat is wel een ander adres. Zelf kan ik het niet checken, omdat ik het pluspakket heb.
Het is vandaag inderdaad toch mogelijk geworden om de zender online te kunnen kijken
Ik zie ONS nu ook in het online account van mijn moeder.
Toen ik kind was vond ik de jeugdserie Q & Q uit de jaren 70 echt super spannend. Het gaat over een mysterieuze/mislukte foto waarop een lijk is te zien. De acteur die de boef was heb ik nog jaren in andere films en series gehaat. De intro gezongen door Robert Long bij deze serie vergeet ik ook nooit meer.
Vroeger deze serie samen met mijn ouders gekeken, altijd bij gebleven en onlangs opnieuw bekeken:
Toen ik kind was vond ik de jeugdserie Q & Q uit de jaren 70 echt super spannend. Het gaat over een mysterieuze/mislukte foto waarop een lijk is te zien. De acteur die de boef was heb ik nog jaren in andere films en series gehaat. De intro gezongen door Robert Long bij deze serie vergeet ik ook nooit meer.
@Edu2020 interessant hoe dat zo in je hoofd kan blijven zitten hè?! Ik keek vroeger naar Unit 13, een Nederlandse politieserie. Daarin speelde Cees Geel een rol in het laatste seizoen. En tot op de dag van vandaag is dat mijn eerste associatie bij Cees Geel. Het is in de jaren wel echt een van mijn favoriete Nederlandse acteurs geworden.
Ik vond Unit 13 ook echt tof. Die was ik al weer helemaal vergeten. Doet me ook weer denken aan Spooks op de BBC ook een geweldige serie.
Ha, @Edu2020 .
Dat herinnert me eraan dat ik de dvd box heb van Q&Q. Moet nog steeds de tweede serie kijken. Binnenkort maar eens.
Ik kijk nog steeds naar de volgende Nederlandse comedy series uit de jaren 80 en 90, die helaas niet meer te zien zijn op Vaderlandse televisie, maar gelukkig nog wel vanaf DVD of streamingdienst.
Oppassen is mijn favoriet, daar kijk ik dagelijks nog naar enkele afleveringen vanaf DVD. Ik heb de complete serie op DVD.
De twee opa’s (Ben Hulsman en Coen Flink) zijn inmiddels overleden, maar hadden een grote rol als oppas opa’s in deze serie en deden de huishoudelijke taken.
Het wel en wee in huize van der Ploeg, in Zeg ‘ns Aaa. Ik blijf ervan smullen, en ik ben er ook mee opgegroeid. In de jaren 80 zat heel Nederland voor de buis, als Zeg ‘ns Aaa op televisie was. Nu bekijk ik het vanaf DVD, en heb alle afleveringen in één DVD-box.
Sjoukje Hooymaayer (Dokter van der Ploeg), Manfred de Graaf (Chirurg en vrouw van dokter van der Ploeg) zijn in 2018 overleden aan kanker. John Leddy (Koos Dobbelsteen) overleed op 1e Kerstdag in 2022.
Kijk ik elke dag bij mijn ontbijt na, via Videoland waarop deze serie nog op te zien is. Werd begin jaren 90 uitgezonden, door de toen nog publieke omroep Veronica.
Frans van Deursen (met bril op de foto) speelt nu een hoofdrol als verpleegkundige, in de nieuwe reeks van Medisch Centrum West op SBS 6.
Susan Visser (rechts op de foto) heeft een hoofdrol in Gooische Vrouwen.
De twee anders zijn inmiddels met pensioen.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.