Skip to main content

Een virtueel bezoekje achter de voordeur: hoe kijk jij televisie?

  • 8 April 2024
  • 113 reacties
  • 1997 keer bekeken
Een virtueel bezoekje achter de voordeur: hoe kijk jij televisie?

Regelmatig zien we in de community topics waarin klanten elkaar supergoed helpen. Eén van de topics waarin dit mooi te zien is, is dit topic over het vervangen van de stroomstekker van de TV+ Box. Er wordt meegedacht en er worden zelfs foto's van opstellingen gedeeld. Geïnspireerd door dit topic, vragen wij ons af: hoe kijken jullie thuis televisie?

 

Is jouw tv-ontvanger bekabeld of draadloos verbonden? Heb je alle kabels strak weggewerkt of liggen deze half weggestopt achter het tv-meubel? Kijk je naar jouw favoriete zenders op een televisie van 32 inch of lijkt het bij jou meer hier op: een heuse thuisbioscoop?!

 

 

Denk je er misschien aan je woonkamer opnieuw in te richten, ben je verhuisd of zoek je om andere redenen naar tips & tricks hoe jij het beste jouw tv, tv-ontvangers, soundbar en andere apparatuur in of op je tv-meubel kunt plaatsen? Of wil je helemaal geen tv-meubel, omdat je van een rustige inrichting houdt óf omdat je er simpelweg geen ruimte voor hebt? Dan hopen we dat je hier inspiratie op kunt doen!

 

Hoe je het ook aangesloten hebt, wij zijn heel benieuwd. Deel foto's van jouw opstelling, vragen over het aansluiten én de beste tips hieronder!

We houden ervan om met jullie te kletsen en jullie gedachten te horen! Daarom stellen we af en toe vragen en houden we polls. Jouw input is heel waardevol voor ons en daarnaast zijn benieuwd naar jullie kijk op bepaalde dingen. 
 

Het is belangrijk om te benadrukken dat we deze vragen vooral stellen om met jullie in gesprek te gaan en om een levendige community te creëren, niet per se om namens KPN inzichten op te halen. Maar: als jullie waardevolle feedback delen waarmee we ons kunnen verbeteren, dan nemen we dat zeker mee!
 

Dus voel je alsjeblieft vrij om te reageren op onze vragen en polls. Jouw gedachten en ideeën zijn belangrijk voor ons, en we stellen je deelname enorm op prijs. 

Wordt je Samsung zo op de schoorsteenmantel bij winterweer niet te warm @jimny , of staar er geen kachel onder? 

Wel luxe trouwens, een eigen chalet op Terschelling, veel plezier daar! En Max kennen ze daar ook zie ik 😀 

@Berrie_Kaas  De kachel kan geen kwaad en 

In de herfst verkassen wij naar onze woonplaats  Cambuurplein Leeuwarden.


@Raspberry onder het meubel moet ook nog een klein stukje paneel en hoeklat worden bijgeplakt hoor, maar er was iets met onze nieuwe vloer,... Was geplakt maar niet goed gelegd. Opeens allemaal naden en kwaliteit was ok wel bagger, en dan ging je gewoon naar een goeie lokale vloerboer,... Klacht ingediend, geld terug en vloer hebben ze weg gehaald,.. Maar dat is een anders discussie. Dus tijdelijk provisorisch onze oude vloer terug gelegd, had deze nog niet weg gedaan gelukkig. Maar bij nieuwe vloer wederom nieuwe plinten. En dan kunnen we ooit ergens het hoekje helemaal afmaken,...

 


Dacht je aan een klein en simpel klusje te beginnen, komt er ineens van alles bij. Op naar de volgende planning. Maar dat maakt het ook wel spannend, zo van, hoe nu verder? Het wordt hoe dan ook een plaatje. Ben zeer benieuwd naar het eindresultaat. 

Succes met klussen @JB22_ 


Mooi hoor. Mijn complimenten. En die wandpanelen vind ik geweldig @JB22_ Goed bezig! 

Daar sluit ik me helemaal bij aan. Erg stijlvol die panelen. Mooie tv hoek.


Hoi allemaal, 

Waar ik benieuwd naar ben is het volgende: zijn er nog mensen die een televisie hebben die de mogelijkheid hebben om 3D te vertonen?

Dit i.c.m. een Blueray, aangezien er geen zenders of dergelijke meer zijn die 3D content uitzenden. Zelf heb ik een Philips TV die 3D kan afspelen, echter… zoals er in meerde fora of sites op het net te lezen valt: het noodzakelijke brilletje om 3D content te kunnen bekijken is wel een drempel. In 2012 werd er bij wijze van test, sommige wedstrijden van de OS in Londen, in 3D uitgezonden.


Hier @driemaster .

Philips 3D televisie met Panasonic 3D bluray speler. Vorige week nog 'Nature 3D' gekeken. 

Onlangs weer zo aangesloten. 

Zo'n natuurfilm in 3D is wel erg mooi.

Heb 't 2 weken geleden weer zo opgesteld. Met goede koptelefoon voor geluid. 

In zithoek geen 3D. Maar wel 5.1 set.

 


Ja ik 🙋🏽
Helaas is 3D een beetje geflopt en wordt er vrijwel niks voor gemaakt, jammer want het heeft wat mij betreft echt wel toegevoegde waarde. Als ik naar de bios ga en een film is in 3D beschikbaar dan kies ik daar ook absoluut wel voor. De Samsung brilletjes die er bij zitten vind ik niet heel vervelend, dus ik ervaar dat niet als een drempel. 


Hè, wat een opluchting… ik was al bang dat ik de enige ben. Tegenwoordig is het OLED en QLED, 4K, 8K en verder. 4K is eigenlijk ook al ‘semi’ 3D bij sommige beelden


In de Philips brillen moet een batterijtje. Die brillen zijn vrij fors te noemen. Het is actief 3D met Full HD. 

De 3D bril van Samsung zit veel comfortabeler. Is ook lichter. Ook met batterijtje. 


Oeps! Dat wist ik niet, althans, na vele jaren weer eens dat brilletje beet gehad, toentertijd niet opgevallen. Zit inderdaad een CR2032 in. Thanks!


 

Mini upgrade, led there be light! Donkere dagen komen weer dus dan moet je ook eens wat,.. Tevens bedienbaar met mijn Hue, Google Home en de Senic Wandschakelaars, ook zijn ze dimbaar. Voor nu zo geplaatst, maar ze kunnen tussen elke gleuf, maar het hoekje rechts is nog niet zoals we willen. Dus eerst maar zo. Wanneer de leds uit zijn zie je gewoon een soort zwarte streep, en valt het niet eens op.

Ook de panelen een beetje aangepast, bovenlangs 5cm eraf gehaald en linksonder/boven meubel ook even de randen strak gezaagd, want dat was nog niet geheel naar wens,..


O ja, die wandpanelen. Supermooi hoor @JB22_ 👌

Had dit al eerder gezegd 😁


Ziet er strak uit inderdaad, goed gedaan @JB22_ 😃


Reageer