Skip to main content

Deze winactie is gesloten. Morgen 21 augustus lees je hier wie de gelukkige winnaars zijn!

Vier de komst van onze nieuwe kittens en de uitbreiding van onze KPN familie en maak kans op het winnen van een handdoek! Deze unieke handdoeken zijn perfect voor je zomerse uitstapjes. Laat ons zien waar jij je handdoek neerlegt deze zomer! 


Heb je onze nieuwe reclame al gezien?
Onze schattige kittens stelen de show! Ter ere van hun komst organiseren we deze speciale winactie.

 

Hoe doe je mee?

  1. Deel een foto van jouw favoriete plek waar jij deze zomer je handdoek neerlegt. Dit kan bijvoorbeeld zijn op het strand, bij het zwembad, in het park, of in je eigen tuin!
  2. Vertel waarom dit jouw favoriete zomerse plek is.


Creatieve inzendingen maken kans op een handdoek! 

De winnaars worden gekozen op basis van de meest creatieve inzendingen.
Belangrijk:

  • De winactie loopt tot en met 20 augustus 2024 12:00 uur.
  • De winnaars worden bekendgemaakt op 21 augustus 2024 in dit topic. 
  • Zorg ervoor dat jouw adresgegevens zijn ingevuld in jouw community profiel zodat wij jouw prijs zo snel mogelijk kunnen opsturen.

Doe mee en deel jouw zomerse moment met ons! 🌞
 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

Wil je meer weten over wat toestemming geven om jou te benaderen inhoudt, lees dan hier verder.

Ik ben een mooie plekje in de tuin voor de kattenhanddoek aan het creëren. De vijver wordt er al voor leeg gepompt. Nu nog even de vissen vangen😂.

 


@Joep1965 

Heb je al een bestemming voor de vissen? Je mag ze anders in mijn vijver loslaten. 


@Joep1965

Heb je al een bestemming voor de vissen? Je mag ze anders in mijn vijver loslaten. 

Ze zijn net opgehaald en gaan naar de vijver van het hertenkamp in Bergambacht. 


Mooie handdoek maar ik heb geen katten ik heb een hond ;)

Ook wij hebben een hond. En het lijkt mij fantastisch om voor onze hond een kattenhanddoek te krijgen. 😀

Misschien ook iets voor jou @Francois ?

Wij zouden de handdoek dus voor deze jongeman neerleggen:

 


Mooie handdoek maar ik heb geen katten ik heb een hond ;)

Ook wij hebben een hond. En het lijkt mij fantastisch om voor onze hond een kattenhanddoek te krijgen. 😀

Misschien ook iets voor jou @Francois ?

Wij zouden de handdoek dus voor deze jongeman neerleggen:

 

@Katana321 Ik de handdoek ook voor me hond neer leggen op haar plekje dat ze naar buiten kan kijken om naar een eekhoorn te kunnen kijken 

 


Graag wil ik mijn handdoekje eind van de maand weer bij ons favoriete vakantieadresje in het noorden van het land neerleggen, in de bossen bij Exloo, en als deze aanlopertjes er weer zijn, dan kan het niet meer stuk!

Overigens is het niet ver bij het kantoor van jullie vandaan...

 

 


Ik ben benieuwd naar wat voor plekje je er van gaat maken @Joep1965! Mooi dat de vissen een fijn nieuw huisje gekregen hebben.

Wat een mooie foto @Katana321 😍

Dat is een mooi plaatje samen met de eekhoorn @Francois! Komt hij vaak bij jullie kijken, zodat jullie 'm kunnen bewonderen?

@driemaster Schattige bezoekers heb je, ik hoop dat je ze weer ziet 😁 En inderdaad, dat is niet ver uit de buurt! 


@Alexandra van KPN de eekhoorn komt ieder dag 3 x langs soms alleen maar soms zijn er ook 2 eekhoorns die komen eten 


Toet ligt het liefst hele dagen op de tuinkussens, intens te genieten van de zon.

Daar kleeft alleen 1 nadeeltje aan: net als andere sphynxen 'geeft hij af', waardoor er vlekken ontstaan op de kussens. Dit lossen we nu op met handdoeken, maar Toetje heeft de gave om precies de handdoeken te willen die de kinderen op dat moment ook willen.

Dit mooie exemplaar is dan ook méér dan welkom :)

 

Liefs!

 


Natuurlijk zou ik mijn  handdoek het liefst ergens in het buitenland bijv. Spanje of Frankrijk willen neerleggen. Maar dankzij deze lieverd op leeftijd met een hartkwaal en die het liefst op handdoeken op ons bed ligt, blijven we toch maar thuis. En een mooie nieuwe KPN handdoek gaan we graag voor Poez de Kat gebruiken.


Graag wil ik mijn handdoekje eind van de maand weer bij ons favoriete vakantieadresje in het noorden van het land neerleggen, in de bossen bij Exloo, en als deze aanlopertjes er weer zijn, dan kan het niet meer stuk!

Overigens is het niet ver bij het kantoor van jullie vandaan...

@driemaster 

De Hunzebergen? Daar ben ik vanochtend nog langsgefietst. Ik begrijp jouw keuze voor Exloo wel. De omgeving is schitterend. 


Wat een mooierd @Daphné T! En ik maar denken dat je met sphynxen voordelen hebt qua niet overal haar op zitten. Nooit geweten dat ze afgeven! 

Dat Poez nog lang mee mag gaan @Marit57. Wat een leuke foto! Poez ziet eruit alsof er een schoonheidsdutje verstoord is. 😄



Hier leg ik hem neer, lekker zonnen en genieten!


Graag wil ik mijn handdoekje eind van de maand weer bij ons favoriete vakantieadresje in het noorden van het land neerleggen, in de bossen bij Exloo, en als deze aanlopertjes er weer zijn, dan kan het niet meer stuk!

Overigens is het niet ver bij het kantoor van jullie vandaan...

@driemaster

De Hunzebergen? Daar ben ik vanochtend nog langsgefietst. Ik begrijp jouw keuze voor Exloo wel. De omgeving is schitterend. 

Bijna goed, Land van Bartje. Al een keer of wat geweest. Super plek! 


Graag wil ik mijn handdoekje eind van de maand weer bij ons favoriete vakantieadresje in het noorden van het land neerleggen, in de bossen bij Exloo, en als deze aanlopertjes er weer zijn, dan kan het niet meer stuk!

Overigens is het niet ver bij het kantoor van jullie vandaan...

@driemaster

De Hunzebergen? Daar ben ik vanochtend nog langsgefietst. Ik begrijp jouw keuze voor Exloo wel. De omgeving is schitterend. 

Bijna goed, Land van Bartje. Al een keer of wat geweest. Super plek! 

Leuk @driemaster ,

Dat park is mij ook goed bekend, ook vanochtend langsgefietst trouwens. 
 
Daar kwam ik als kind al toen we nog niet in Drenthe woonden. De huisjes daar zijn nu wel veel moderner. 
 

Veel plezier in Drenthe👍


Hoi iedereen, Ik ben de woordvoerder (lees: slaaf) van onze Koning en moest doorgeven dat hij graag geniet van het zomerse weer, maar dat het gras erg kriebelt en daardoor een leuke kattenhanddoek erg handig zou zijn!! En ik moest iedereen hier een fijne zomer wensen.

P.S, zijn er nog vacatures beschikbaar voor een rol in een reclame? Ik figureer graag, maar wel tegen een beloning van veel brokjes, en owee als dat 1 seconde later is dan normaal!!! ;-)

 


Ik lig het liefst ‘onder de brug’ deze zomer en dan het liefst als duiker onderwater onder de Zeelandbrug. Daar is zoveel moois te zien onderwater: sepia’s, zeepaardjes, kreeften en heel bijzondere en kleurrijke zeenaaktslakken. Na de duik is het natuurlijk van belang om even af te drogen en ergens lekker langs het kantje te gaan zitten. Liefst op zo’n fijne handdoek natuurlijk! 


Doe je dat dan echt met duikpak en zuurstoffles @Njoy1981


Doe je dat dan echt met duikpak en zuurstoffles @Njoy1981

Yes, zeker weten! Anders wordt het een korte duik 😉😊


Ik ga de handdoek meenemen naar Egypte, het land van de wijze kat. In het oude Egypte was de kat een heilig wezen. Hij bracht geluk en moest goed verzorgd en beschermd worden. Maar voor ik daarheen ga, neem ik hem eerst nog mee naar Center Parcs… hoewel… ik ben bang dat ik die prachtige handdoek dan direct kwijt zou zijn aan andere liefhebbers :-( 

 


Zoals ik al zei vond mijn handdoek deze week plek op een stoeltje naast dit bad 😎

Ik bleef verbonden met KPN multisim in mijn Watch. Werkt fantastisch 😻 

Een mooie KPN handdoek zou het compleet maken 😁


ik neem die mooie handdoek dan mee naar de oldtimerdagen waar ik dan lekker mee op het gras kan zitten als de anderen een toertochtje met de tractor doen , zou super handig zijn!!!

 


ik neem die mooie handdoek dan mee naar de oldtimerdagen waar ik dan lekker mee op het gras kan zitten als de anderen een toertochtje met de tractor doen , zou super handig zijn!!!

 

Mooi deze oude voertuigen. Daar is veel restauratiewerk in gaan zitten. Leuke foto!


Nee, hè, lig ik op een plastic yoga matje… 

… had ik maar zo’n mooie handdoek! 


Hahahaha het dramatische pootje @driemaster. 😂 Fantastisch. 

En die zwembadfoto's…. ik ben jaloers. 😭

Heel tof die oldtimer @pinili! Ziet er prachtig uit. 💚