Skip to main content

Ik ben weer actief geworden op het forum na lange tijd forum-moeheid 😁.

Ik heb mijn aquarium opnieuw opgestart. Maar valt nog niet mee in het begin, bruinalg.               Inmiddels een ander filter werkend. 

Aquarium : Juwel Rio 180.

JBL solar natur led. 

Oase Biomaster thermo pro 350.

En CEO, kooikerhondje Billy houdt nog steeds de wacht en laat mij elke dag uit. 😅

Het ziet er meer uit als: ‘Ik heb honger en ik ga je opeten.’ 🙂

't Was toch echt een gaap ​@Katana321 😺

Fases van een kattengaap

Nu wil ik eerst koffie

Lekker, ik wil ook!

Nugget is helemaal ondersteboven van de allereerste sneeuwvlokken die hij ooit gezien heeft 😸

Lekker, ik wil ook!

Nugget is helemaal ondersteboven van de allereerste sneeuwvlokken die hij ooit gezien heeft 😸

Da's gemeen in Leeuwarden geen sneeuw….
Snif 😀

Je mag het van mij hebben hoor! 😹 Gelukkig is de boel intussen weer weggesmolten. Het is nu gewoon grauw en nat, niet dat 't daar nou beter van wordt, kom maar op met die zon ☀️

In het kader van geeuwende katten, hierbij een oude foto van onze voormalige logeerpoes, inmiddels een plekje in de kattenhemel… 🕯️

Onze hulphondpup was vandaag aan het rennen in de tuin, maar gleed uit en kwam in de modder terecht… De jongeman moest daarna in bad gewassen worden.

Onze hulphondpup was vandaag aan het rennen in de tuin, maar gleed uit en kwam in de modder terecht… De jongeman moest daarna in bad gewassen worden.

Awww, wat een boef! Hoe heet hij? 

Awww, wat een boef! Hoe heet hij? 

Vigo

Vond Vigo het wel leuk om in bad te gaan ​@Katana321? Of werd het een strijd? 😅

Vond Vigo het wel leuk om in bad te gaan ​@Katana321? Of werd het een strijd? 😅

Of ie het leuk vond dat weet ik niet. Maar het ging goed en het was dus geen strijd.

Wat dat betreft is het een gemakkelijk hondje, dat inmiddels al heel veel geleerd heeft. Hij heeft al veel verschillende situaties meegemaakt: aanwezig bij een voetbalwedstrijd, bij een koorrepetitie en reizen in openbaar vervoer. Het gaat dus erg goed.

Ah de training is dus al direct begonnen ​@Katana321 😃 Wat doet hij het dan goed! 

Ik heb vanmorgen Max Verstappen op bezoek,
geloof ik…..
Tijger rent als een coureur door het huis en speelt met Pretzel en Simba die weer achter haar aanzitten, het lijkt echt wel een circuit hier vanmorgen.
De kolder in de kop die drie. 😋😂😍
Er ligt buiten een klein beetje sneeuw, zou het daardoor komen?

In het kader van geeuwende katten, hierbij een oude foto van onze voormalige logeerpoes, inmiddels een plekje in de kattenhemel… 🕯️

Dan heb ik ook nog wel een van Arie (Aristoteles) een Maincoon
(Helaas ook al overleden...)
Die heeft twee keer een prijs met deze foto gewonnen:

Hi, nice to see you;

Oh wat een lief koppie heeft Vigo, zou hem/haar zo een knuffel willen geven.
Is Vigo alweer schoon ​@Katana321 ?

Ik heb vanmorgen Max Verstappen op bezoek,
geloof ik…..
Tijger rent als een coureur door het huis en speelt met Pretzel en Simba die weer achter haar aanzitten, het lijkt echt wel een circuit hier vanmorgen.
De kolder in de kop die drie. 😋😂😍
Er ligt buiten een klein beetje sneeuw, zou het daardoor komen?

Waarschijnlijk is er storm op komst… daar zijn poezen erg gevoelig voor...

Reageer