Skip to main content

Ik ben weer actief geworden op het forum na lange tijd forum-moeheid 😁.

Ik heb mijn aquarium opnieuw opgestart. Maar valt nog niet mee in het begin, bruinalg.               Inmiddels een ander filter werkend. 

Aquarium : Juwel Rio 180.

JBL solar natur led. 

Oase Biomaster thermo pro 350.

En CEO, kooikerhondje Billy houdt nog steeds de wacht en laat mij elke dag uit. 😅

Wauw!!!

@huistijger, wat is dit mooi zeg! Bij jullie thuis? 

Was't maar waar ​@Alex van KPN 
Daar heb ik de ruimte niet voor, maar misschien maak ik wel een kleinere variant.
Hij is wel erg mooi.

maar misschien maak ik wel een kleinere variant.

Als je dit gaat doen wil ik foto's zien! Ziet er erg mooi uit en zullen de katten vast ook niet vervelend vinden. 😄

Ik heb de foto even geleend. 😇

Hahahahaha, karton en papieren zakken doen het inderdaad altijd goed. 😄
Zijn de katten in kwestie de katten van je dochter en haar partner ​@wjb?

Dat zijn inderdaad de katten van onze oudste dochter en schoonzoon.

Onze jongste dochter en haar vriend hebben sinds twee weken een Golden retriever puppy.

Die oortjes! En dat snuitje. 😭 Wat een droppie.

Eindelijk lukt het uploaden van foto's via de telefoon weer, Edge.

Inmiddels een tijdje zwemmen er een nieuwe aanwinst. 10 stuks Rainbow Shiners en opgehaald op het Vivarium (Autotron Rosmalen) een bestelde Milwaukee ph controller. Daarmee krijg ik geen CO2 piek meer.

Vaak is de verpakking mooier dan de inhoud, althans dat denken de honden en de katten… 😋

Onze jongste dochter en vriend hebben sinds twee weken een Golden retriever puppy.

Och wat schattig dit! Geweldig! Hoe hebben ze hem/haar genoemd, ​@wjb?

Vaak is de verpakking mooier dan de inhoud, althans dat denken de honden en de katten… 😋

Goedemorgen! Ja, dat gaat hier ook zo 😂 Alles van papier en karton vinden ze eindeloos leuk. Dat kattenhuis dat je deelde is écht prachtig, ik wilde wel dat ik daar plek voor had 😍 Dat zouden mijn draakjes geweldig vinden!

Och, wat een snoepje is het ​@wjb 😍

Mooi hoor ​@Friesian!

Wel handig, sla je twee vliegen in één klap als je een cadeautje koopt. Inhoud voor de mens, verpakking voor de huisdieren. Het grut hier vindt dozen en papier ook het leukst. Vooral als er van dat knisperpapier in zit. En vroeger hadden wij een hond, die was tijdens de Sinterklaasviering altijd dol op, en druk bezig met, de stapel uitpakpapier.

Dat zijn inderdaad de katten van onze oudste dochter en schoonzoon.

Onze jongste dochter en vriend hebben sinds twee weken een Golden retriever puppy.

Wat een droppie, wjb! 😍

Eindelijk lukt het uploaden van foto's via de telefoon weer, Edge.

Inmiddels een tijdje zwemmen er een nieuwe aanwinst. 10 stuks Rainbow Shiners en opgehaald op het Vivarium (Autotron Rosmalen) een bestelde Milwaukee ph controller. Daarmee krijg ik geen CO2 piek meer.

Zijn inderdaad shiny, grappige beestjes.

Och wat schattig dit! Geweldig! Hoe hebben ze hem/haar genoemd, ​@wjb?

Het beestje heet Freya naar de Noorse godin.

Hierbij nog wat kattenfoto's van Olla. Op de tweede foto moest ze hard lachen om een goede grap die ik maakte.

Prachtig beest, Arjan!

Inderdaad een geweldige kat Arjan.
Lijkt wel wat op mijn Simba.

Een wens van de huistijgers Simba, Pretzel, Tijger en ikzelf

Wat een superleuke kaart ​@huistijger. Jij en de andere tijgers ook een mooi 2025 toegewenst! 

Hoe zo verwennen???

Katten en melk

Geef de kat geen melk, ze hebben er eerder last van dan plezier.
Een kat drinkt ook minder dan andere dieren.

Katten hebben meer eiwitten nodig dan honden, geef ze geen restjes of kliekjes, ze vinden het lekker, maar het is niet goed door de tekorten aan bouwstoffen.
Goed kattenvoer is gebasseerd op het menu van de wilde kat.

Whiskas vinden ze erg lekker, maar Felix is beter op de kat afgestemd en valt ook goed in de smaak.
Ook erg goed is Royal Canin, maar deze is wel heel erg duur en of deze nu beter is….

De kat zal tevreden spinnen en met liefde zijn/haar nagels in je benen steken om op je schoot te klimmen. 

Oppassen om niet te snel het oud papier weg te doen…..

Dat is nog best wel ‘vers’ papier ​@huistijger 😁 Zonde om weg te doen!

Ook alvast hele fijne feestdagen voor jullie allemaal, van mijn draakjes 😊🎄

Wouw! Wat ziet de linker er schattig uit en volgens mijn vrouw de rechter ook! 😻

Ze zien er beide lief uit ​@Alexandra van KPN 

Reageer