Skip to main content
Vraag

KPN blijft mij lastigvallen met telemarketing

  • 20 August 2024
  • 13 reacties
  • 174 keer bekeken

Diverse keren door telemarketingbenaderd ook die van KPN
die de call centers bevoorraden met nieuwe nummers .
Regelmatig deze nummers geblokkeerd maar zij blijven aan de gang ,maandag 19 augustus wederom werd gebeld met nummerherkenning +31208968521 wederom weggedrukt. 
Daar dit wederom een onbekende was ,heb ik mijn telefoonnummer herkenning uitgezet, nu zou je denken dat dat niemand mijn nummer zou zien .
Maar wat blijkt KPN wel en hij vertelde mij dan ook precies wie ik was en welke abonnementen ik had .
ERGO anoniem bij KPN ben je niet ,zij blijven je bestoken met hun telefoontjes.
Gaarne reacties zodat ik dat bij telecom waakhond aan de kaak kan stellen.

Zeg gewoon dat jij je wil beroepen op 'recht van verzet'. Ze zullen je dan onmiddellijk uit hun bestand halen.

En wat ook helpt bij vervelende call-centers die hardnekkig blijven bellen: Opnemen en je voordoen als een 24/7 alarmcentrale voor (vul maar in). Niemand wil zulke telefoonnummers lastig vallen. 😉

Een niet nader te noemen agressief  beveiligingsbedrijf heb ik op deze manier de mond gesnoerd naar mij toe.


bedankt voor de info 


Hi @A48V, welkom hier. 

Zeg gewoon dat jij je wil beroepen op 'recht van verzet'. Ze zullen je dan onmiddellijk uit hun bestand halen.

Dit hoort genoeg te zijn. Laat me even weten of het nog steeds gebeurt nadat je dit hebt aangegeven. Het kan wel 2 dagen duren tot het verwerkt is. 


bijzonder opvallend na het aan zetten van nr.

herkenning en na een telefoongesprek dat ik lastig word gevallen met dit nummer 

+31 50 879 60 41 Call Center (kpn) direct daarna terug gebeld met een andere telefoon en dan zijn zij er niet ,heel vreemd .

zou KPN dan toch zien wanneer ik bel met nr.herkenning ? en zij mij dan direct benaderen ? ik ben er heilig van overtuigd dat KPN hier een vinger in de pap heeft.

Doffe ellende met die marketing/call centers


Ik zal tevens iedere keer wanneer ik op deze wijze word benaderd de telefoon nummers hierbij vermelden ,mogelijk dat andere deze nummers herkennen 


Je kan je ook afmelden via afmeldencampange@kpn.com

Noteer dan ook het nummer waarmee je wordt gebeld en je eigen gegevens

 


wederom call center met dit telefoonnummer  via KPN

+31 23 201 02 30 

+31 50 879 60 41

had net daarvoor een gesprek gevoerd met mijn nr. herkenning  en zie gelijk daarna  dit resultaat . 


Ik heb van de week een van die nummers gebeld, en ik hoorde een telefonisch menu van een gare text-to-speech. Iets wat ik niet van KPN ben gewend. 

Ik betwijfel of dit wel een echt nummer van KPN is?


vreemd ? 

Bij bellen met mijn nummer vermelden  komen deze nr’s om de hoek kijken .

moet ergens toch een link zijn 

maar zoals gezegd blijf ik de nummers waarmee ik lastig word gevallen vermelden 

inmiddels al ruim 30 geblokkeerd


Hallo @A48V 

 

moet ergens toch een link zijn 

maar zoals gezegd blijf ik de nummers waarmee ik lastig word gevallen vermelden 

inmiddels al ruim 30 geblokkeerd

 

Die link heb ik voor je: 

https://www.kpn.com/service/veelgebruikte-telefoonnummers-kpn

 

Je kunt jouw lijst met geblokkeerde telefoonnummers aanvullen. Je kunt desgewenst ook reeksen blokkeren. 

 

Welk nummer zie je als wij je bellen?

Onze veelgebruikte telefoonnummers

Wij gebruiken bij telefonische verkoop- of servicecampagnes geen geheime nummers. Dus je ziet altijd een nummer in je scherm. Dat is wel zo open, want jij kan zien wie gebeld heeft. En je kan makkelijk terugbellen als je nog vragen hebt over het gesprek. 

De telefoonnummers zijn niet geheim, maar je herkent ze waarschijnlijk niet. Daarom vind je hieronder alle telefoonnummers die KPN gebruikt voor haar verkoop en campagnes.

Deze nummers gebruiken wij om jou te bellen

Hier vind je onze telefoonnummers

wederom call center met dit telefoonnummer  via KPN

+31 23 201 02 30 .

Aanbieder opgezocht :
ACM : 0232010230
Laatste portering : 10-03-2021
Huidige aanbieder : CM.COM Netherlands B.V.

+31 50 879 60 41

ACM : 0508796041
aanbieder : CM.COM Netherlands B.V.

https://www.cm.com/nl-nl/
Een club waar ik niets mee te maken wil hebben !
Ze hebben wel een invulvakje voor vragen :”Hello, I'm Aimee. How can I assist you today?”
Vul daar maar eens wat in en dan ben ik benieuwd.

had net daarvoor een gesprek gevoerd met mijn nr. herkenning  en zie gelijk daarna  dit resultaat . 

Dat schreef je al eerder, maar de uitgaande nummer aan of uit heeft er niets mee van doen.
( nmi, anders mag iemand dat uitleggen )


ja hoor , 

vandaag gebeld met nummer herkenning en wat later door dit nummer +31 486 40 10 01 gebeld ook dit nummer weer geblokkeerd .

wachten weer op de nieuwe poging van de call centers  , wat een gezeik

ga binnenkort alle nummers die mij lastig vallen vertik het toch om voor hun een ander nummer te nemen   heb ik inmiddels al 25 jaar 


vandaag gebeld met nummer herkenning

Je belde zelf iemand op, met je uitgaande nummer zichtbaar ?

en wat later door dit nummer +31 486 40 10 01 gebeld

Het lijkt mij toch zeer onwaarschijnlijk dat daar een verband tussen is, het zal toch wel toeval zijn.

+31 486 40 10 01 gebeld ook dit nummer weer geblokkeerd .

ACM : 0486401001
Relatienaam : CM.COM Netherlands B.V.

Weer die vervelende club dus

wachten weer op de nieuwe poging van de call centers  , wat een gezeik

Zeg dat wel

ga binnenkort alle nummers die mij lastig vallen vertik het toch om voor hun een ander nummer te nemen   heb ik inmiddels al 25 jaar 

idd

 


Reageer