Skip to main content

Zelf mis ik soms de ‘dwaling’ en de quizzen… kan ook niet anders met zoveel sport deze zomer, maar dan wil ik toch deze even droppen… 

Wat is dit??

Helemaal goed ​@wjb

Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Ik zal nog iets meer uitleggen over dit borduurwerk, het is er een die te maken heeft met de SAIL in Amsterdam, die van 1995. Mijn moeder heeft er een aantal dingen uit gelaten, waardoor het rustiger oogt en de boot beter tot zijn recht komt.

Uiteindelijk is deze ingelijst zoals wel te zien is, met als ik het goed heb Museumglas ervoor. Voor mijn broertje heeft mijn moeder de Amsterdam gemaakt van Sail 1990.

Dit jaar is er gelukkig weer een SAIL in Amsterdam nadat die van 2020 helaas niet doorging.

Iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?

Dit lijkt op me iets van een Belgische wafel.

Het is zo'n Vegther's rolletje volgens mij, zeker op 1 januari is dat aannemelijk 

Het is zo'n Vegther's rolletje volgens mij, zeker op 1 januari is dat aannemelijk 

Ik vermoed ook dat dit hem is. En nu heb ik zin in Vegther's rolletjes. 😭 En oliebollen.

Ik heb nog wel een paar oliebollen voor je ​@Sanne van KPN 😉

Die bleek te makkelijk. Het is inderdaad een Vegters rolletje.

Dan doe ik de volgende ook meteen, ik denk dat die niet te moeilijk is:

Ik heb geen idee wat het is 🤔 Maar wil nog wel even benoemen dat ik door dit topic nu op ga staan om nog een lekker Vegters rolletje met slagroom te maken!

Freemont Street in Las Vegas. Daar is een ‘raster’ opgehangen waarin ‘s avonds een digitale projectie loopt

Dat is het niet. Dit is in Azië, en de locatie heeft wel iets gemeen met Las Vegas 👀

Dit is in Azië, en de locatie heeft wel iets gemeen met Las Vegas 👀

Het is in Singapore.

@wjb heeft het goed, denk ik.

Jup, ​@wjb heeft het inderdaad goed. Het zijn de Gardens by the Bay in Singapore

's Avonds lichten ze op en is het een heel spektakel. 

Nee, ik heb het niet goed, ik had namelijk niet gezegd dat het de "Garden by the bay" in Singapore was .... aaarrrgh ... heb ik het toch gezegd.

Het was midden juli 2024 toen ik een idee kreeg voor een topic in deze community, maar zouden ze, de leden, het wel leuk en interessant vinden dat ik dit naar voren breng? Nou dat hebben we geweten! Inmiddels zijn we een halfjaartje verder en ik zie dat dit topic zeer wordt gewaardeerd en dat iedereen fanatiek zijn of haar inbreng deelt. 

Tijd voor een nieuwe opgave dan maar?

Zo te zien heb je corona ​@driemaster 🤣

Een coronatest?

Het is inderdaad een (positieve) corona test, gedaan op 9 december jl., ondanks de trits aan prikken die we hebben gehaald, laatste was in oktober. We moesten wel testen aangezien ik een moeder heb van 95 met een, op die dag, zwakke gezondheid en die willen we niet aansteken. Op dit moment alles OK.

Wat goed dat je daar zo'n rekening mee houdt ​@driemaster, ik hoop dat de symptomen meevielen!

Je moet wel rekening blijven houden met je medemens, toch?

Slechts een beetje verhoging, hoofdpijn en ‘next level’ keelpijn… nu alles weer genormaliseerd.

Ik zal nog een nieuwe afbeelding plaatsen:

Stuk van een handvat

Ehhh ... een bandenlichter? 😎

Reageer