Skip to main content
Sticky KPN Voor Jou

Vier de komst van onze nieuwe kittens en maak kans op een unieke kattenhanddoek!

  • 9 August 2024
  • 101 reacties
  • 3900 keer bekeken
Vier de komst van onze nieuwe kittens en maak kans op een unieke kattenhanddoek!

Deze winactie is gesloten. Morgen 21 augustus lees je hier wie de gelukkige winnaars zijn!

Vier de komst van onze nieuwe kittens en de uitbreiding van onze KPN familie en maak kans op het winnen van een handdoek! Deze unieke handdoeken zijn perfect voor je zomerse uitstapjes. Laat ons zien waar jij je handdoek neerlegt deze zomer! 


Heb je onze nieuwe reclame al gezien?
Onze schattige kittens stelen de show! Ter ere van hun komst organiseren we deze speciale winactie.

 

Hoe doe je mee?

  1. Deel een foto van jouw favoriete plek waar jij deze zomer je handdoek neerlegt. Dit kan bijvoorbeeld zijn op het strand, bij het zwembad, in het park, of in je eigen tuin!
  2. Vertel waarom dit jouw favoriete zomerse plek is.


Creatieve inzendingen maken kans op een handdoek! 

De winnaars worden gekozen op basis van de meest creatieve inzendingen.
Belangrijk:

  • De winactie loopt tot en met 20 augustus 2024 12:00 uur.
  • De winnaars worden bekendgemaakt op 21 augustus 2024 in dit topic. 
  • Zorg ervoor dat jouw adresgegevens zijn ingevuld in jouw community profiel zodat wij jouw prijs zo snel mogelijk kunnen opsturen.

Doe mee en deel jouw zomerse moment met ons! 🌞
 

Zo ben je altijd als eerste op de hoogte

Meld je met je KPN ID aan voor onze acties, tips en de nieuwsbrief. Zo lees je alles over KPN Voor jou en mis je niks!

Mis niks

 

Meer over KPN Voor Jou

Je leest in dit topic meer over KPN Voor Jou. Alle aantrekkelijke extra's, tips & inspiratie staan ook kpn.com/voorjou en in de MijnKPN app.

Ontvang je onverwacht toch geen e-mails van ons? Controleer dan al je privacyinstellingen in  je MijnKPN. Zet via deze pagina ook bij je producten een vinkje, zodat we je persoonlijker mogen benaderen.

Wil je meer weten over wat toestemming geven om jou te benaderen inhoudt, lees dan hier verder.

Dat was dit jaar op het strand van het eiland Mersea. Als je de bovenste foto inzoomt, kun je het zendschip Ross Revenge van Radio Caroline zien liggen. En naar zo’n uitzicht kan ik wel uren kijken. 


 

 


@Shyrin van KPN 

Krijgen we nu KPN reclame met jonge katjes ?


@Shyrin van KPN

Krijgen we nu KPN reclame met jonge katjes ?

Die zijn er al: 

https://m.youtube.com/watch?v=wGw7tDLq030&pp=ygULa3BuIHJlY2xhbWU%3D


Niet waar ik hem neerleg maar waar ik hem neer heb gelegd deze zomer; Fuerteventura, was er geweldig! (Zie foto)

Verder gaan we eind dit jaar nog naar Brugge (BE) maar denk niet dat het dan nog strand weer is.

 


Een mooie bergweide in Zuid Duitsland. Hier heb je zeker een handdoek nodig want al dat hooi kriebelt


Een mooie bergweide in Zuid Duitsland. Hier heb je zeker een handdoek nodig want al dat hooi kriebelt

Ik krijg al een loopneus als ik er naar kijk, @Topi  ;-)


Ik zou hier mijn handdoekje lekker neerleggen. Strand op Texel nabij de Koog. Heerlijk in eigen land en zo mooi! Waarom ver weg als het in Nederland ook zo mooi kan zijn. Altijd genieten. 


@Shyrin van KPN

Krijgen we nu KPN reclame met jonge katjes ?

Die is er al en ook al vaker op TV geweest @WMG-N 

 


Wat een mooie kiekjes mensen! Ik ben jaloers en ook meteen weer toe aan vakantie. Laten we het hier dan ook vooral mooie foto's delen. Dat er een reclame bestaat met de kittens is nu meer dan duidelijk. 


Aangezien ik nooit op vakantie ga, met het oog op mijn dieren, maar er ook geen behoefte aan heb, ga ik lekker elk jaar naar Tuinnesië, ofwel mijn eigen tuin. 😋

 


hahah huistijger, ik ga ook niet op vakantie, poes (gered ven een ex niety mijne  en verdrinkig)

gaat mee in cabrio aan tuigje lekker wandelen bij de ems  of ander natuur ge

 


zeis nu wat ouder, en wat slimmer in ondeugend zijn😄


Mijn favoriete plek is op dit moment de tuin. Ik ben klaar voor een fijne meditatie. 


samen  met mij en vriedinnen, picknickmamd mee, met broodjes rosbief za;m  ed,

je moet wat in de bij stand🤣  snoesje is verzekert, krijgt perfecit  fiit.wel uit duitd;and

 wor d zo moe van mensen die piepen e4n dat als reden opgeven, neem dan geen huisdier


Prachtige ogen heeft jouw poes, @erikje2014 

Hoe heten de kittens van kpn eigenlijk @Shyrin van KPN ?


Oh gááf @Ik_Combineer, je hebt vast genoten! Ik ben er een aantal jaar geleden ook geweest, dat was prachtig, met deels die lavasteen en zwarte stranden 😍

Wat een mooi katje @erikje2014!

@Asfadabo De kittens zijn de bengels 😁 De vader is Louis en de moeder heet Lilly 💚


Oké, geen zomerse foto, dit was Noorwegen (net buiten Farsund) vorig jaar op 29 december maar hier zou ik in de zomer zeker mijn handoekje neerleggen! Het waarom moge duidelijk zijn: kijk naar dat uitzicht! Heerlijk kalm zeewater en genoeg om te verkennen.

Anders deze, maar dan moet het niet een gevoelstemperatuur van -26°C zijn 😂

 


Ik leg mijn handdoek deze zomer zeker weer op de stoeltjes rondom dit infinity bad.

De combinatie van het verleden van deze plek met de luxe van nu maakt het voor mij de ultieme plek.


Aangezien ik nooit op vakantie ga, met het oog op mijn dieren, maar er ook geen behoefte aan heb, ga ik lekker elk jaar naar Tuinnesië, oftewel mijn eigen tuin. 😋

 

Oost West, thuis best. Fijn dat je ook aan je dieren denkt tijdens de vakantie.

 


Ik zou hier mijn handdoekje lekker neerleggen. Strand op Texel nabij de Koog. Heerlijk in eigen land en zo mooi! Waarom ver weg als het in Nederland ook zo mooi kan zijn. Altijd genieten. 

Prachtig 😍 


Prachtige foto's allemaal, ik krijg er helemaal vakantiekriebels van. Helaas moet ik nog eventjes wachten voordat ik vakantie heb en een handdoekje neer kan leggen 😄


Prachtige foto's allemaal, ik krijg er helemaal vakantiekriebels van. Helaas moet ik nog eventjes wachten voordat ik vakantie heb en een handdoekje neer kan leggen 😄

Waar ga jij handdoekje leggen @Erik van KPN ? 

Of heb jij geen speciaal plekje waar je zen bent.


Mijn tripje is er niet echt een om een handdoekje neer te leggen. Ik ga een weekje naar het Eiffelgebied, en dat wordt voornamelijk elke dag actief dingen bekijken en doen. Maar de rest van de vakantie, en gewone zomerdagen, leg ik mijzelf graag in een hangmatje in de tuin.


Simba wil ook graag een fijne handdoek hebben om op te liggen

 


Mooie handdoek maar ik heb geen katten ik heb een hond ;)


Reageer