Skip to main content
Sticky

Voel je vrij om raak te vragen!

  • 13 February 2023
  • 466 reacties
  • 5982 keer bekeken
Voel je vrij om raak te vragen!
  1. Gooi er een vraag in (over bijna alles... maar wat niet perse met KPN te maken heeft). 
  2. De volgende geeft antwoord op de vraag boven zijn/haar reactie èn stelt direct een nieuwe vraag.
  • De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn
  • Een uitgebreider antwoord dan ‘ja’ of ‘nee’ is leuk

Titel credits aan @JanZ_ 😉🙏🏾


Ik trap af:
Het is nu 17:10 uur, we gaan richting etenstijd. Wat staat er vandaag bij jou op het menu? 

Nu het warme weer er is, vraag ik mij af: Wat is jouw favoriete verkoelende drankje? 

Mijn favoriete verkoelende drankje is een weizen biertje. Wel jammer dat je er steeds minder van meekrijgt naarmate het warme weer aanhoudt. 🤔

 

Volgende vraag: Wat is jouw favoriete bezigheid met dat warme weer?

 

Oef @wjb , wij reageerden vrijwel gelijktijdig. 

Dan reageer ik bij deze op jouw vraag: 

Een stukje fietsen in de ochtenduren. In de middag en in de avond hou ik me rustig en kijk momenteel veel naar de Olympische Spelen.

 

Nieuwe vraag :

Van welke sport (of sportprestatie) heb jij het meest genoten tijdens deze Olympische Spelen?  


Wat wij doen met het (te) warme weer ? Net als @Noordzee in de vroege ochtend wat fietsen of wandelen en in de avonduren relaxed genieten in de tuinstoelen en overdag ……….op zijn Twents gezegd “Heinig an doon” daarvoor nemen we dan ook ruim de tijd als gepensioneerden 😉


Wat wij doen met het (te) warme weer ? Net als @Noordzee in de vroege ochtend wat fietsen of wandelen en in de avonduren relaxed genieten in de tuinstoelen en overdag ……….op zijn Twents gezegd “Heinig an doon” daarvoor nemen we dan ook ruim de tijd als gepensioneerden 😉

Leuk @Buurman20 !

Vanwege een regenbuitje begin ik vandaag pas nu aan mijn dagelijkse fietstocht. 
 

Wil jij dan in de tussentijd deze vraag beantwoorden? 
 

Nieuwe vraag :

Van welke sport (of sportprestatie) heb jij het meest genoten tijdens deze Olympische Spelen?  

 


@Noordzee, we hebben het meest genoten van de diverse atletiek sporten op TV 


Nieuwe vraag:

Welk boek moet ik echt lezen in mijn aankomende vakantie? 


Nieuwe vraag:

Welk boek moet ik echt lezen in mijn aankomende vakantie? 

Papillon

Alive

Ontvoering van Heineken

De kwartetmoord

 

Zomaar een paar toffe boeken die me te binnen schieten. Hopelijk houd je van non fictie :) 


Dat boek over de kwartermoord klinkt goed. Thanks @Jan van KPN 

Nu moet jij wel een nieuwe vraag stellen natuurlijk. 


oh ja, goeie @Jeroen van KPN!

Wie gaat de US Open tennis  winnen dit jaar (mannen en vrouwen enkelspel)?


Ik gok op Alcaraz en toch Swiatek @Jan van KPN 

Nieuwe vraag: 

Welke film die je het afgelopen jaar gezien hebt, raad je mij zeker niet aan? 


De film Left Behind. Het klinkt in het begin best interessant, maar het verhaal is gewoon… apart. @Jeroen van KPN 

Nieuwe vraag:
Ga je wel eens naar festivals toe, en welke vooral?


Soms. Houd niet zo van grote dingen, maar kleinschaligere festivals kan ik wel waarderen. Eentje waar ik later dit jaar voor de derde keer heenga is het TakeRoot festival in Groningen. Van 16:00 tot middernacht op verschillende podia genieten van allerlei Americana geïnspireerde muziek.

 

Nieuwe vraag: wat is je favoriete dropje?


Dan kies ik voor Autodrop, en niet de dropvariant. Want ik houd niet zo heel erg van drop. 😁

En een nieuwe:
Wat doe je het liefst op een warme zomerse middag als je niet hoeft te werken?

 


Als het niet regent ben ik t liefst met de motor op pad

 

En de keerzijde? Helaas vrij actueel, wat doe jij het liefst op een regenachtige vrije dag?


En de keerzijde? Helaas vrij actueel, wat doe jij het liefst op een regenachtige vrije dag?

ALLES! Na zo'n zomer kan ik elke bui weer waarderen. Ik vind het heerlijk om binnen te lezen met kaarsen aan en een kop thee als het regent. Of gamen! Als het al vroeg donker is een verhalend spel of een horrorgame. Herfst is mijn favoriete seizoen dus ik kan niet wachtennnnn. Heb nu ook een tuin, dus extra blij als er een regenbui valt. Hoef ik de tuinslang niet steeds door mijn woonkamer heen te trekken. 😭

Vraag: Wat is een klein iets wat voor jou een enorm verschil heeft gemaakt? (denk aan gadgets, of een tip, nieuwe gewoonte, mini-huisdier?)


Dit is misschien heel stom.. Maar: het is oke om te stoppen met het lezen van een boek dat je niet leuk vindt. Lezen is namelijk iets wat je voor je plezier zou moeten doen. Er zijn zoveel boeken dat je ze niet eens allemaal zou kunnen lezen. Dus waarom zou je jezelf kwellen met een boek dat je niet leuk vindt? Leg het boek aan de kant en pak een ander boek op.

Eerder vond ik dat ik een boek moest uitlezen als ik eraan begonnen was. Hoe stom ik het boek ook vond. Nu heb ik geleerd dat het oké is om te stoppen en een ander boek te pakken. En dit maakt zo'n enorm verschil. Ik heb eindelijk het plezier in lezen weer terug gevonden.

 

Dan heb ik meteen een vraag die hierop aansluit: Wanneer heb jij voor het laatst een boek opzij gelegd? Welk boek was dit en waarom?


Dan heb ik meteen een vraag die hierop aansluit: Wanneer heb jij voor het laatst een boek opzij gelegd? Welk boek was dit en waarom?

Ik lees bijna geen gedrukte boeken meer, alles op mijn e-reader en soms voor slapen gaan laad ik een boek in google books en laat het voorlezen met scherm uit tot ik in slaap zal vallen.

De laatste opzij gelegde boek was een gebruiksaanwijzing met een formaat van half smartphone en 1cm dik. Na paar pagina's met vergrotingsglas heb ik toch weggelegd en proberen op try en error het product werkend te krijgen. Een manual op internet was ook niet te vinden.


Reageer