Skip to main content

Waar word jij nou echt blij van? :-)

  • 29 March 2021
  • 619 reacties
  • 8876 keer bekeken
Waar word jij nou echt blij van? :-)

Iedereen wordt van andere dingen blij, de ene van een bos bloemen en de andere van een glaasje wijn… Mijn hart gaat eerlijk gezegd altijd kloppen van de nieuwste tech ;) 

Maar zeg eens, waar worden jullie echt blij van? :-) 

#BeHappy

Ohhhh dat blauwe water @Ik_Combineer! 😭 Ik ben jaloers!

Geniet ervan! ⛵️


Onze dochter komt op 19 juni na 8 jaar terug van Zuid-Afrika naar Nederland. De afgelopen tijd zijn we op huizenjacht geweest voor haar en haar man. Door huizen wandelen met een video groepsgesprek via WhatsApp zodat ze in Zuid-Afrika mee konden kijken. We hadden het gevoel dat dat wel eens moeilijk zou kunnen worden maar gelukkig hebben wij vrij snel een huurwoning gevonden in het groene hart.

Glasvezel is aangekondigd maar ligt er nog niet en dus voorlopig even "behelpen" met

 


Onze dochter komt op 19 juni na 8 jaar terug van Zuid-Afrika naar Nederland. De afgelopen tijd zijn we op huizenjacht geweest voor haar en haar man. Door huizen wandelen met een video groepsgesprek via WhatsApp zodat ze in Zuid-Afrika mee konden kijken. We hadden het gevoel dat dat wel eens moeilijk zou kunnen worden maar gelukkig hebben wij vrij snel een huurwoning gevonden in het groene hart.

Glasvezel is aangekondigd maar ligt er nog niet en dus voorlopig even "behelpen" met

 

Behelpen met de en snelheid waar ik jaloers op ben. Fijn dat uw dochter terug komt naar Nederland. Kan me voorstellen dat dat net wat makkelijker is om op bezoek te gaan.


Vanavond begint het EK Kampioenschap voetbal 2024! Verheug mij enorm op het toernooi. Het duurt gewoon een maand lang. Heerlijk! En ga zoveel mogelijk wedstrijden kijken. Vandaag nog even werken tot 16:30 uur. En heerlijk weekend vieren 😍

Veel plezier iedereen 🥂🍻⚽️🏆🥇


Ik heb er ook echt zin in @Raspberry. Weet niet of ik echt voor elke wedstrijd ga zitten maar er zal wel veel gekeken worden. 


@Jeroen van KPN elke wedstrijd gaat mij zeker niet lukken, want werk enzo. Heb wisselende werkdiensten. Maar ga er wel zoveel mogelijk voor zitten. 

Op het werk hebben we al tv-schermen hangen. Dus kan tijdens mijn werkzaamheden zo af en toe een oogje werpen op het toernooi 😁


Vanavond begint het EK Kampioenschap voetbal 2024! Verheug mij enorm op het toernooi. Het duurt gewoon een maand lang. Heerlijk! En ga zoveel mogelijk wedstrijden kijken. Vandaag nog even werken tot 16:30 uur. En heerlijk weekend vieren 😍

Veel plezier iedereen 🥂🍻⚽️🏆🥇


Ik heb er ook zin in! ⚽️🦁
(ik vind dit ook weer een mooi staaltje reclame maken)

 


Ik kijk nu naar de eerste wedstrijd van de volgende ronde, achtste finale, EK. Het is erop of eronder, alles of niets. 


Eindelijk, weekend is begonnen. Lekker even bijkomen van een drukke werkweek. 


Ik was vandaag weer in het TelecomMuseum en ze hebben in plaats van oranje slingers oranje telefoons opgehangen. Moest er oprecht wel om lachen toen ik daar liep 😅


Hopelijk hangen die Oranje telefoons er volgende week nog steeds @Ik_Combineer 🙏🏻


Yeah, eindelijk, de Eredivisie gaat vandaag van start! Straks om 20:00 uur eerste wedstrijd, FC Groningen - NAC Breda. Gelukkig ben ik dit weekend vrij. Ik ga er weer eens goed voor zitten. De zomerstop heeft lang genoeg geduurd 😚

Op naar een geweldig én sportief seizoen! ⚽️🏆🥇

 

 


Gelukkig zal dat zwarte gat waarin ik val aan het einde van de Olympische Spelen íets minder zwart zijn doordat we direct door mogen met de Eredivisie, @Raspberry! Helaas moet ik dit weekend werken, maar gelukkig ben ik om vandaag om 20 uur vrij, dus ik ren dan van mijn bureau naar de bank!

 


Inderdaad, het zal even afkicken worden, nog maar een paar dagen Olympische Spelen. Gelukkig staat de overlap naar het voetballen al gereed om het leed te verzachten.

Haha, ik zie je al sprinten, om maar even bij het sporten te blijven, van je bureau naar de bank 😁

Veel plezier @Marcia van KPN 


Ik kijk zo weinig tv dat ik geen tv meer in mijn abonnement heb. Maar nu voor de spelen heb ik de stream van de NOS er standaard naast, dagen lang. Ik ga straks weer terug naar helemaal niets 😄


Het herfstachtige weer. Heerlijk aan het genieten, zittend op de bank met laptop op schoot 🤗


Héérlijk @Raspberry! Lekker kopje thee of koffie erbij? De knusse maanden komen er weer aan: ik ben een groot zomerfan, maar toch is dit ook wel weer heel fijn 😍 De frisse herfstlucht, de verkleurende bladeren. Lekker weer met een dekentje op de bank straks.


Haha, ja, zeker met wat lekkers erbij, thee, koekjes, snoepjes, lekker knus. Ben vandaag vrij, ga nergens naartoe én blijf thuis rondhangen. En doe zo min mogelijk. Heb het al druk genoeg op het werk. Maar nu even geen gezeur, geen gedoe, love it 😍

Ik hou van de zomer maar van dit weer word ik ook gelukkig. Wat je zegt @Alexandra van KPN de frisse herfstlucht! 🤗


@Raspberry Welverdiend zo te lezen, heerlijk! Even lekker niks hoeven is ook belangrijk. Geniet lekker van je herfstige, knusse vrije dag vandaag 💚


Reageer