Skip to main content

Iedereen wordt van andere dingen blij, de ene van een bos bloemen en de andere van een glaasje wijn… Mijn hart gaat eerlijk gezegd altijd kloppen van de nieuwste tech ;) 

Maar zeg eens, waar worden jullie echt blij van? :-) 

#BeHappy

Daar zou ik ook blij van worden! Ik heb net sushi besteld, daar word ik op dit moment echt heel blij van!🍣🍙

Eigenlijk het tegenovergestelde van blij van, moet er een beetje van huilen maar wist niet zo goed waar ik het nou het beste kon delen.

Heb een gratis ijzeren pin als kado gekregen van de straat blijkbaar. 😫 Krijg hem er ook niet zelf uit dus de ANWB komt me als het goed is redden.

Dat wordt wat langer doorwerken vandaag. 😖

Een ijzeren pin met grote gevolgen 😯 Hopelijk is de ANWB er snel!

Hey, gratis ijzeren pin! Iets met gegeven paarden enzo 😁

Is de ANWB inmiddels komen opdagen?

Zeker! Kon helaas niet gepropt worden want het gat was te groot en de ANWB heeft me ijzeren souvenir weer mee genomen.

Die pin is groter dan ik had verwacht, geen wonder dat de band dat gevecht verloren heeft.

Je veters kleuren ook goed bij de kabels op de grond 🙃

Poahh

Oei ok, dat is ook wel een flink ding 😬 Nieuwe band er om en weer op pad? 

Heb een gratis ijzeren pin als kado gekregen van de straat blijkbaar. 😫 Krijg hem er ook niet zelf uit dus de ANWB komt me als het goed is redden.

Huh ? ik zou het wiel vervangen door het reserve wiel.
Of is dat ook al weggemoderniseerd ?

Huh ? ik zou het wiel vervangen door het reserve wiel.
Of is dat ook al weggemoderniseerd ?

Had gelukkig een reservewiel dus die zit er nu onder. Ben weer volledig inzetbaar en binnenkort even bij de dealer een nieuwe reserve band ophalen.

Reageer