Skip to main content

Interactieve TV Update oktober 2024

HTML 5.201.206

 

Wat zit er in?

Opnames blijven behouden als het Opnemen Pakket opgezegd wordt! 

Net als een regulier zenderpakket kun je het Opnemen Pakket ook (tijdelijk) opzeggen. Het was altijd zo dat je dan ook al je opnames kwijt raakte. Maar nu niet meer!

Met deze update zorgen we ervoor dat je opnames bewaard blijven, zelfs als je het Opnemen Pakket tijdelijk opzegt.

Hoe werkt het?
Wanneer je je Opnemen Pakket verwijdert, kun je je opnames nog steeds zien, maar je kunt ze niet afspelen of nieuwe opnames maken. Je krijgt dan een melding te zien. Zodra je je Opnemen Pakket weer activeert, kun je je oude opnames weer afspelen. Zo hoef je geen opnames meer te missen! 

Goed om te weten: Je kunt je opgenomen programma's tot 1 jaar na de opname terugkijken.
Deze verbeteringen worden ook doorgevoerd op de TV+ Box. Voor meer details daarover kun je die product update lezen.

 

ESPN Dagpas

Je kunt nu een dagpas kopen om 24 uur lang alle wedstrijden op alle ESPN-kanalen te bekijken.
Perfect voor sportliefhebbers!

Let op: de dagpas is beschikbaar vanaf 1 november.

 

Verder nog een kleine wijziging in het menu bij Entertainment/Pakketten kopen waardoor Amazon Prime Video weer goed zichtbaar wordt.

 

Wanneer komt ‘ie

HTML 5.201.206

  • Testgroep: 22-24 oktober
  • Uitrol: 29-31 oktober

De testgroepen worden willekeurig samengesteld. Het is niet van te voren aan te geven of je in een testgroep zit, Het is ook niet mogelijk om mensen specifiek aan een testgroep toe te voegen.

Nuttig om te weten: HTML versus NMC

De software van de tv-ontvanger bestaat uit een aantal onderdelen. Deze onderdelen krijgen apart van elkaar updates.

De NMC is de kern, de HTML is de jas daar omheen. De meeste updates gaan over deze twee onderdelen. 

  • De NMC is degene met het versienummer dat begint met 8. De HTML begint met 5. 
  • Voor een NMC update is een herstart van de tv ontvanger vereist, voor een HTML update is dat niet nodig. 

Daarnaast is er de DBL/RB. Dit is de boot loader, dus wat je ziet als de ontvanger opstart. Deze hoeft bijna nooit een update.

 

@Erik van KPN Ik denk dat het versienummer niet geheel compleet is. Momenteel zit ik op 5.199.201 en nu geef jij aan dat we gaan naar 5.201. en in de titel zonder de “.” er achter.


Je hebt gelijk @MandersOnline, het versienummer was niet compleet. Aangepast bij deze, dank voor het seintje! 


@Erik van KPN en/of @Alexandra van KPN

Als je het opnemenpakket tijdelijk uitzet, ik mag aannemen dat dit ook bij de KPN TV+ Box geldt? En niet alleen bij de Arcadyan HMB2260 & Arris 2952 & Arris 4K tv ontvanger. 


Ik zie het al, geldt ook voor de KPN TV+ Box.

 


Als je het opnemenpakket tijdelijk uitzet, ik mag aannemen dat dit ook bij de KPN TV+ Box geldt? En niet alleen bij de Arcadyan HMB2260 & Arris 2952 & Arris 4K tv ontvanger. 

Zie: 

 


Zie: 

 

Ik zag het te laat @Katana321, maar alsnog bedankt.


Waar kan ik het versienummer zien van mijn TV ontvanger. Ik heb de Arris VIP5202.

Met vriendelijke groet,

Kees


@KeesGouda Je kunt het versienummer opzoeken via Menu, Instellingen en dan kies je ‘Informatie’.


Bedankt Alexandra. Gevonden. Ik heb nu nog versie 5.199.201 Over een week kijk ik wel of de versie gewijzigd is.

Nog een vraag Alexandra, weet jij wanneer ik aan de beurt kan zijn voor de nieuw KPNsoftware voor de KPB BOX 12? Met dank, Kees


Die komt vanzelf, daar zijn geen specifieke data voor @KeesGouda. Afwachten dus. 🙂 Zie ook de reactie van Erik in onze Box 12 Product Update.