Ik ervaar problemen met een Netgear Orbi systeem achter een Experia box V12. Om de paar dagen/weken valt de verbinding van de orbi router met de satellieten weg. Een reset van de Experia box lost het op. Buren hebben een Experiabox V10 en daar nooit problemen. Overigens zag ik ook dat als ik een firmware check doe van de Orbi router deze check mislukt en hij vervolgens de verbinding met de satellieten kwijt is. Na een reboot van de Orbi router komen de verbindingen met de satellieten terug. Wat zou hier aan de hand kunnen zijn?
Hoi
Bedankt voor de reactie
Is er een manier om vast te stellen of de internetverbinding geen korte hikken vertoont? Het betreft een glasvezelverbinding van 1Gbit/s.
Tips blijven zeker welkom.
Ik hoop dat de nieuwe switch een verbetering geeft! Het zou inderdaad ook kunnen zijn dat de verbinding zelf af en toe een hikje heeft. Dat is het makkelijkste te checken door ons te bellen op 0800-0402. Een collega kan dan met jou aan de lijn direct de verbinding nakijken. Dan weet je meteen hoe dat er voor staat.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.