Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik zag al eerder dit probleem voorkomen. Nou zit ik er zelf mee. Onlangs overgestapt naar kpn alles prima verlopen. Zelfs de deurbel van eufy deed het gelijk! 

Nou heb ik laatst een ander tv meubel gekocht. Bedrading eruit moeten halen om het er goed op zetten. Ik heb vooraf een foto gemaakt zodat ik zeker wist dat ik elk stekkertje goed zou plaatsen. Maar Nou werkt mijn homebase van de eufy niet meer. 

Wat moet ik doen. Ik kan via de app de wifi verbinding niet aanpassen, omdat hij geen verbinding kan maken ???🤔

Help!!!

Vriendelijke groet, Linda

Kleine toevoeging. Kan het apparaat ook niet opnieuw instellen. Kan niet aangevraagd worden geeft app dan aan. Alles nu geprobeerd. Stekker eruit. Reset via achterkant met paperclip, pinnetje erin. Knop sync ingedrukt houden. Werkt allemaal niet...?

Iemand nog tips???? 🤔


Hoi Linda, dat is natuurlijk een lastige situatie, heb je het nog weten op te lossen? Je kan anders altijd even kijken op de ondersteuningspagina van Eufy.

 


Nee helaas nog niet opgelost. Ik kan homebase ook niet afmelden of opnieuw opstarten. Ik kan wifi niet aanpassen niets. Ik loop echt vast nu...


Sorry, ik heb zelf ook geen directe ervaring met dit type product. Maar als de resetprocedure voor de homebase niet werkt dan zou ik toch even contact zoeken met de fabrikant of leverancier.