Skip to main content

Hier ervaar ik exact hetzelfde probleem als boven beschreven. Ook heb ik alle stappen uitgevoerd maar bij mij blijft de blauwe led knipperen. Wel ben ik in het bezit van een expiriabox v10 wie kan mij evt verder helpen?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi Roeland,

je moet er zeker van zijn dat je telefoon met hetzelfde netwerk verbonden is als je eufy.

dus als je eufy op het kpn netwerk zit dan moet je telefoon ook met het kpn netwerk verbonden zijn.

Telefoon via kpn wifi eufy via kpn wifi of bedraad

De eufy moet voor installatie eerst middels ethernet kabel aan de router verbonden worden. Dat lukt deels maar de home base hierna koppelen aan de telefoon lukt niet. Ik krijg dan iedere keer de volgende melding

Ik zie je telefoon met wifi verbonden is, maar is dit de wifi van je kpn? Dat moet want anders werkt het niet.

ik weet niet of je een apart wifi netwerk hebt, maar je eufy zit bedraad aan je kpn, dan moet je de telefoon ook koppelen aan je kpn netwerk.

het wachtwoord staat achter op je experia box zo ook netwerk naam, deze ff koppelen met je telefoon, dan onderzijde eufy QR code scanen en dan zou het moeten werken 

Hoi Tuntje

ik heb alleen de wifi van kpn geen externe router of dergelijke. De base station heb ik gekoppeld middels ethernet kabel rechtstreeks aan de router, hij koppelt wel maar als ik hem wil toevoegen lukt dit niet

Hoi Tuntje

ik heb alleen de wifi van kpn geen externe router of dergelijke. De base station heb ik gekoppeld middels ethernet kabel rechtstreeks aan de router, hij koppelt wel maar als ik hem wil toevoegen lukt dit niet

RoelandH

heb je de homebase al eens gereset aan de achterzijde. 

Al meerdere malen zelfs

Al meerdere malen zelfs

Misschien dan een reset via KPN laten uitvoeren, ik zou het nu ook niet meer weten sorry

Dankjewel voor de hulp

Hi allemaal, 

Toeval wil dat ik ook gebruik maak van Eufy systemen, zonder problemen overigens. Om het goed op een rij te krijgen, welke hardware heb je precies? Zo te zien een Home Base, wat probeer je aan te sluiten? 

Hallo Alex,

Ik heb de Eufy deurbel (S220) en de HomeBase 2 aangeschaft. Bij het aansluiten van de HomeBase had ik aanvankelijk moeite om deze te koppelen. Uiteindelijk is het gelukt door de HomeBase via een ethernetkabel rechtstreeks aan te sluiten op mijn ExperiaBox V10.

Echter, na het downloaden van de app lukt het mij niet om hierna de home base toe/aanmelden jn de app. Waardoor ik dus überhaupt nog niet ben kunnen beginnen om de bel toe te voegen

Reageer